Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Downloadbeheer bestanden niet vindbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2024 07:07 PM)
760 Weergaven
IIIFrankIII
Pioneer
Opties
Ik heb een handleiding (pdf) gedownload uit de bol.com app..

Er verschijnt de melding dat deze is gedownload met downloadbeheer. Dit zie ik in de notificatieliijst staan:

Downloadbeheer
original-5.pdf 
Downloaden is voltooid

Al ik in de notificatielijst klik op de melding word deze handleiding geopende en kan ik deze bekijken.

Echter nu wil ik dit document verwijderen van mijn mobiel. Dit document staat niet in de map downloads in mijn bestanden en ook niet via google my files. De verborgen bstanden staan op zichtbaar. Ook als ik zoek op de bestandsnaam of gedeelte hiervan vind ik het document niet. 

Als ik opnieuw download komt er een opvolgemd nummer achter de bastandnaam. Maar ook deze zijn onvindbaar. Zelfs na opschonen en cache leeghalen hebben geen resultaat. 

Hoe kan ik deze 5 bestanden verwijderen van mijn s24 ultra?

Ik hoor graag.

0 Likes
4 Antwoorden
IIIFrankIII
Pioneer
Opties
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Als u Acrobat Reader opent, ziet u dan de documenten onder Recent? Als dat het geval is, kunt u het daar selecteren en verwijderen.

Het is vreemd dat de documenten niet in de map Interne opslag > Downloads staan.

0 Likes
IIIFrankIII
Pioneer
Opties
Ik heb ze geopend met Documenten en Word en Google drive. Ik kan ze alleen openen vanuit de notificatieliijst Omdat ik de huidige 5 niet geopend hebt met acrobaat reader kan ik ze niet op de beschreven manier verwijderen.
0 Likes
IIIFrankIII
Pioneer
Opties
Top heb net gedaan wat je beschreven hebt. Helemaal super dit is het inderdaad. Bedankt voor deze feedback en dat je e.e.a. hebt uit gezocht. Bedankt nogmaals.