Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 camera probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2024 08:31 PM)
629 Weergaven
Daniël99
Apprentice
Opties
Beste

Ik kocht onlangs een Galaxy S24. Mijn eerste S serie ooit en ik ben zeer tevreden van de overall snelheid en connectiviteit. Ook de batterij is vrij goed. Echter merkte ik bij het nemen van foto's dat de post processing zeer slecht is. De 12MP neemt goeie foto's qua kleur, maar ze zijn zeer zacht en zonder scherpte. De 50MP daarentegen is dan wel goed van scherpte, maar de post processing zorgt voor slechte kleuren en zwarte schaduwen die er zeer onnatuurlijk uitzien. Ik heb alle instellingen gewijzigd, maar niets hielp. Ik ben hiervoor naar MediaMarkt geweest en toen zeiden ze dat dit software-gerelateerd is en niet aan mijn toestel zelf lag. Factory reset gedaan, maar dit veranderde dus ook niets. Ik vroeg me af: Ben ik de enige die dit probleem meemaakt want ik lees hier zeer weinig van op het internet en zijn jullie bij Samsung ook op de hoogte van dit probleem? Ik heb de camera van de S24 in de winkel ook getest en die had dezelfde issues. 
9 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Elk Galaxy S24 Ultra toestel heeft dit issue. Daarom was er even sprake van een camera augustus 2024 update. Optische zoom goed, digitaal niet. Adaptive Pixel werkt ook niet naar behoren. Foutrapporten doorsturen via Samsung Members app
Daniël99
Apprentice
Opties
Bij mij is het niet de Ultra, maar het basis model. Ik weet dat de Ultra's ook camera problemen hebben. Maar blijkbaar zijn er dus ook een cameraproblemen bij de basismodellen. Mooie Vakantiefoto's nemen zit er niet in dit jaar.
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Installeer de Expert Raw app vanuit Samsung Galaxy Store. Deze is kwalitatieve betere software dan de stock Camera app.
Daniël99
Apprentice
Opties
Ok, zal dat proberen. Echter denk ik niet dat deze app de scherpte van de foto en de post processing zal verbeteren. Het zal wachten zijn tot een volgende update.
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties
Ik ben op reis geweest en géén enkele goeie foto!
0 Likes
Daniël99
Apprentice
Opties
Dat is echt zeer ergerlijk! Ik zal het binnenkort ook hebben. Heb het gemeld bij de winkel waar ik het kocht en ook een foutrapport ingediend. Meer kunnen we niet doen. Hopen dat dit asap wordt opgelost bij de volgende update.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Daniël99,

Bedankt voor jouw bericht, feedback en het indienen van een foutrapport. Jouw klacht hierover is dan bij ons intern bekend en mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken. Hopelijk ontvang je snel een antwoord. Zie ook e.v. de onderstaande link voor advies.

https://bit.ly/3U7xkGx

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_56qZjyo
First Poster
Opties
  • Ik heb scherpe foto's als ik de flitser NIET gebruik van mijn S24 Ultra. Als ik de flitser WEL gebruik heb ik enkel en alleen maar vage foto's. 
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_56qZjyo,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je hiervan voorbeeld foto's van delen? Is jouw S24 Ultra verder helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes