Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Retour galaxy s24+

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2024 08:58 PM)
216 Weergaven
André90
First Poster
Opties

Op 18 januari 2024 heb ik een galaxy s24+ besteld met een early bird promo code. 

Op 20 januari heb ik gebeld met samsung om de bestelling te annuleren gezien ik toch liever een s24ultra wou.

Er werd mij verteld dat dit niet meer mogelijk was en dat ik het pakket moest weigeren aan de deur.

Leverdatum stond op 7 februari. 

Op 26 januari is dynalogic aan de deur geweest en hebben we het pakket geweigerd. Keurig een mail ontvangen van samsung dat het pakket is geweigerd en het retour proces gestart. 

Tot op heden nog geen mail ontvangen dat het pakket is ontvangen door samsung. Dit vind ik nogal verbazingwekkend, als ik een pakket bestel uit China is het nog sneller in huis dan een pakket retour sturen naar samsung.... 

Ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice en er wordt verteld dat ik  14 dagen moet afwachten om te zien of het geld dan is terug gestort.

Nou ben ik de beroerdste niet om te wachten, maar je kan mij niet wijsmaken dat het pakket ondertussen nog niet retour is ontvangen. 

Ze moeten het gewoon verwerken en blijkbaar kost dat de nodige moeite..

Als ik bij amazon bijvoorbeeld een product terug stuur start de terugbetaling al op het moment dat ik het pakket afgeef bij dhl oid.

Ik vind het nogal wonderlijk dat ik zolang moet wachten op me geld voor een pakket wat ik nooit heb aangenomen. 

Ondertussen heb ik dus al de s24ultra gekocht en het geld uitgegeven voor de s24+.

Als ik had geweten dat de service zo slecht is bij samsung had ik nooit bij samsung besteld. Eerste en laatste keer helaas...

Ordernummer is NL240118-99058924

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_cINZ33B,

Bedankt voor jouw bericht. Ik zie het onder behandeling is bij ons onder ticket SPEC-80905 bij onze E-shop afdeling. Wanneer je na een week niks hebt vernomen, stuur mij dan weer een bericht.

Met groet,

Ajay 

Community Manager