Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie voor gratis tablet werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2024 09:05 AM)
210 Weergaven
kilala
Apprentice
Opties
Ben al 2 dagen bezig. In de ochtend weer mail met link gekregen als je op de link drukt zie je aleen dit ...............
Moest een duidelijke foto sturen, terwijl het wel duidelijk was.
Doen ze het expres ofzo en de link is geldig tot 
16-10
Ik wil mijn gratis tablet hebben.
0 Likes
10 Antwoorden
PietjePeter
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem!
0 Likes
atzedevrieze
Student
Opties
Bij mij deed hij het gisteren ook niet en daarna ineens wel na refreshen
0 Likes
kilala
Apprentice
Opties
Ook geprobeerd nog steeds niks
0 Likes
CaroHoo
First Poster
Opties
Ik kan het online formulier voor de beloofde tablet niet invullen. De EAN code staat wel genoemd in de actiehandleiding en de voorwaarden, maar hij komt niet voor in het pull down menu. Wel nummers die er op lijken, maar de EAN wijkt dus af. Bij de helpdesk beweren ze dat hij er wel tussen staat en komen ze niet echt met een antwoord. Ondertussen voel ik me behoorlijk genept en kan ik Naar de beloofde tablet fluiten. 
0 Likes
Donut2024
Journeyman
Opties
Hier hetzelfde probleem. Site is overbelast volgens medewerker Whats app...... dus je wacht maar. Ben sinds 14 00 uur bezig om te proberen erin te komen. Geen succes
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @kilala,

Is het inmiddels gelukt?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
kilala
Apprentice
Opties
Ik had contact via klantebservice whatsapp, ze hebben handmatig toegevoegd en 2 a 3 weken krijg ik nog een mail
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dat is fijn om te horen. Mochten er in de toekomst vragen zijn, kan je altijd bij ons terecht.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Members_l3AKNOq
Student
Opties

Hallo daphne ook ik kan mijn s24+ niet vinden tussen de telefoons. Hoe kan ik dit nu indienen? 

0 Likes