Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie eerst goed gekeurd daarna afgewezen?

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2024 10:45 AM)
626 Weergaven
Members_YHCTZ9G
First Poster
Opties

Ik heb in juni mijn S24 gekregen via Vodafone waarbij ik gebruik heb gemaakt van de promotie voor een Samsung Tablet.

Deze is vervolgens 3 weken geleden goedgekeurd en heb daarna zelfs nog een mail gehad dat ze zo druk zijn en nog niet aan toe zijn gekomen om op te sturen. Prima

Krijg ik vandaag de mail dat de promotie is afgekeurd? 

En probeer ik via helpdesk wat duidelijkheid te krijgen en wordt ik afgewimpeld met , weet niet hoe het in zijn werk is gegaan en hierbij is die definitief afgekeurd. 

Nu moet ik dus opnieuw alle stappen doorlopen terwijl de promotie eigenlijk al was goedgekeurd en nog weer x aantal weken gaan wachten.

Mensen hier ook last van gehad?

Galaxy S24 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rihoo
Explorer
Opties
Eindelijk de tablet binnen gekregen dankzij jouw link. Nogmaals bedankt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Rihoo
Explorer
Opties
Ja ik ook vandaag. Vorige week goedgekeurd, bijna onderweg en vandaag dus afgekeurd. Denk dat er te veel aanvraag is geweest. Allemaal nep. Eerst deed de aanvraag het niet. Daarna wel. Krijg je eindelijk goed keuring en nu dit.
0 Likes
Rihoo
Explorer
Opties
Van mij ook bij vodafone gekocht en dezelfde mails gekregen als jij
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is het registratienummer? Dan kan er worden gekeken wat er mis is gegaan en mogelijk kan het worden opgelost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rihoo
Explorer
Opties
Mijn registratie nummer is NLD14050534MFSF
0 Likes
Rihoo
Explorer
Opties
Goede tip maar ik heb geen ing en geen visa, dus dit was een mooie aanbieding
Rihoo
Explorer
Opties
Dit is wat ik via whats app kreeg. De grootste onzin, omdat ik voor de tablet had geregistreerd en daar ook de goedkeuring voor had1720518242134_1720518242120_0.jpg
Autumn2nd
Pathfinder
Opties
Oeps, even helemaal niet aan gedacht. Zelf ook al maandje struggles met die promo, dit was voor mij de laatste keer dat ik aan een Samsung actie mee deed. Bedankt voor de tip.
Rihoo
Explorer
Opties
Helemaal mee eens
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rihoo,

Bedankt voor jouw bericht. We hebben meerdere promoties omtrent de S24 lopen. Aangezien je jouw S24 bij VOdafone hebt gekocht moet je de onderstaande link gebruiken.

https://bit.ly/3QHCZSw

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes