op 30-11-2024 07:32 PM
donderdag een nieuwe S 24 gekocht. Na installeren bleken de push-notificaties van diverse apps ( ing bankieren, DHL, PostNL, Telegraaf, buienalarm, facebook) niet op het apparaat binnen te komen. Na de helpdesk op vrijdag alle instellinge had gecontroleerd bleef het probleem. Ook een afspraak met de servicedesk uit Zoetermeer, leverde veel inspanningen, maar het probleem bleef. Natuurlijk heb ik hiervan op de Samsung-site melding gemaakt om het probleem te onderzoeken.
Op zaterdag bij de leverancier Mediamarkt het toestel ingeleverd en een vervangend exemplaar geeist, wat ik natuurlijk kreeg. Mijn gedacht dat er altijd wel een foutje in een apparaat kan zitten. En wat bleek na de installatie en het overzetten van de gegevens: het push-berichten probleem was er weer. Dus dit is een structureel probleem. Kennen jullie dit probleem ook? Het gaat op een S 24 / 128GB. Ik hoor het graag!
Opgelost! Ga naar oplossing.
04-12-2024 09:40 AM - bewerkt 09-12-2024 09:43 AM
Hallo @Willem voorheen fan,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Mijn persoonlijke ervaring met het instellen van een nieuw apparaat is dat na de eerste keer opstarten en aanmelden het op de achtergrond nog bezig is met configureren, vooral wanneer een grote back-up bestand hebt. Meestal na een dag werkt alles 'normaal'. Bij jou heeft het een aantal dagen geduurd lees ik zo.
Heb je ondertussen wel de push-meldingen ontvangen? Zo nee, ga dan naar ìnstellingen ---> Meldingen. Controleer hier de verschillende instellingen. Je kan daarnaast via de instellingen 'Apps' per app de meldingsinstellingen controleren.
Wanneer je er niet mee uitkomt kunnen we ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
01-12-2024 10:02 AM - bewerkt 01-12-2024 10:17 AM
op 02-12-2024 02:04 PM
04-12-2024 09:40 AM - bewerkt 09-12-2024 09:43 AM
Hallo @Willem voorheen fan,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Mijn persoonlijke ervaring met het instellen van een nieuw apparaat is dat na de eerste keer opstarten en aanmelden het op de achtergrond nog bezig is met configureren, vooral wanneer een grote back-up bestand hebt. Meestal na een dag werkt alles 'normaal'. Bij jou heeft het een aantal dagen geduurd lees ik zo.
Heb je ondertussen wel de push-meldingen ontvangen? Zo nee, ga dan naar ìnstellingen ---> Meldingen. Controleer hier de verschillende instellingen. Je kan daarnaast via de instellingen 'Apps' per app de meldingsinstellingen controleren.
Wanneer je er niet mee uitkomt kunnen we ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay