4 weken geleden
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Het kan kan inderdaad zijn dat het gaat om een Non-Benelux model. We raden dan aan om contact op te nemen met de jouw winkel van aankoop om te kijken wat binnen hun voorwaarden mogelijk is. Je kan ons gerust laten weten of je met hun ermee uitkomt.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Hallo @kubusblok,
Dat is inderdaad bijzonder. Je kan dan proberen via Smart Switch jouw S24 Ultra up-te-daten. Zie hieronder voor de instructies. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
3 weken geleden
3 weken geleden
3 weken geleden
3 weken geleden
4 uur geleden
Ik had opgemerkt dan soms het gebeurt dat klanten op het start/welkom scherm blijven tijdens het software update dus bv je ziet staan welcome bij UI 8 software update en dan hebben zij een knopje"Start" en dan "Volgende" en dan brengt het systeem ze weer naar het start scherm wat dit probleem kan op lossen een softreset dan herstart de telefoon een aantal keer kijk als het werk veilige modus en dan wat mij heeft verrast is dat als je de knopjes van de hard reset indruk en het begint met de hardreset dan is het probleem opgelost je hoef niet eens verder te gaan met de hard reset best well raar maar ben blij dat het is gelukt hopelijk is dit een mooie tip voor klanten die hiermee een probleem hebben ik duim met je mee success ❤️