Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
206 Weergaven
kubusblok
Apprentice
Opties
Ik kan mijn Samsung s24 ultra niet updaten. 
Ik heb via chatgpt de oplossing proberen te vinden.
Hij zit vast op de one ui versie 6.1 en Android versie 14. Het zegt up to date. Heel apart.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het kan kan inderdaad zijn dat het gaat om een Non-Benelux model. We raden dan aan om contact op te nemen met de jouw winkel van aankoop om te kijken wat binnen hun voorwaarden mogelijk is. Je kan ons gerust laten weten of je met hun ermee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kubusblok,

Dat is inderdaad bijzonder. Je kan dan proberen via Smart Switch jouw S24 Ultra up-te-daten. Zie hieronder voor de instructies. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Smart Switch.png

Community Manager
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik ruik grijze import. Heb je bij de Nederlandse taaloptie ook veel Engelse woorden er tussen staan?
0 Likes
kubusblok
Apprentice
Opties
Hallo ik heb dit geprobeerd maar het lukt niet..
0 Likes
kubusblok
Apprentice
Opties
Ik heb een abbo bij odido afgesloten en heb via chubb verzekering een nieuwe telefoon ontvangen omdat mn oude kapot was gegaan
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het kan kan inderdaad zijn dat het gaat om een Non-Benelux model. We raden dan aan om contact op te nemen met de jouw winkel van aankoop om te kijken wat binnen hun voorwaarden mogelijk is. Je kan ons gerust laten weten of je met hun ermee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
EdsolVanTP
Student
Opties

Ik had opgemerkt dan soms het gebeurt dat klanten op het start/welkom scherm blijven tijdens het software update dus bv je ziet staan welcome bij UI 8 software update en dan hebben zij een knopje"Start" en dan "Volgende" en dan brengt het systeem ze weer naar het start scherm wat dit probleem kan op lossen een softreset dan herstart de telefoon een aantal keer kijk als het werk veilige modus en dan wat mij heeft verrast  is dat als je de knopjes van de hard reset indruk en het begint met de hardreset dan is het probleem opgelost je hoef niet eens verder te gaan met de hard reset best well raar maar ben blij dat het is gelukt hopelijk is dit een mooie tip voor klanten die hiermee een probleem hebben ik duim met je mee success ❤️

0 Likes