Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Op mijn S24 zijn de kleuren ineens veranderd en ik krijg het niet meer goed.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2024 08:05 AM)
1608 Weergaven
Gradus52
First Poster
Opties
De kleuren van mijn S24 zijn ineens veranderd en ik krijg het niet meer goed. Wie weer de oplossing ?
0 Likes
10 Antwoorden
Gradus52
First Poster
Opties
De kleuren zijn ineens heel onnatuurlijk.
0 Likes
Gradus52
First Poster
Opties
Ik kan kiezen tussen natuurlijk en levendig maar dat heeft geen resultaat
0 Likes
Gradus52
First Poster
Opties
Misschien is dit duidelijk1710316238383.jpg
0 Likes
Gradus52
First Poster
Opties
Beide, de kleuren zijn erg onnatuurlijk.
0 Likes
Gradus52
First Poster
Opties
Nee, heb ik niet. Maar ik denk dat ik er maar mee moet leren leven.
0 Likes
Members_Z6FEMMe
Journeyman
Opties

Heb je de laatste update wel gehad? Je kan bij scherminstelling de kleuren gewoon aanpassen nu, moet ook bij jou gewoon mogelijk zijn. 

Puma95
First Poster
Opties
Zelfde probleem had je dit nog opgelost?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Puma95,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw S24 ook helemaal up-to-date en had je de bovenstaande tips uitgevoerd?  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_XoV95FH
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Sinds 29 april 2024 heb ik al problemen met mijn gloednieuwe Samsung S24 Ultra titium.

Ben aan het lijntje gehouden. Na diverse appjes, telefoontjes, mailtjes incl naar CEO  ondersteuning op afstand werd circa 35 a 36 dagen na de aanschaf verteld. Mocht hem niet meer terugsturen of ruilen. Uw toestel is niet oke, software probleem. Niet mobiel moest naar Experience centrum. Nog meer kosten. Maar nog steeds is toestel niet oke.

Geen bewijzen van ondersteuning gekregen ook nooit verteld. Alleen bij nw software rapport gevraagd, daar ik het toen pas wist.

Naveel gedoe kreeg ik een mailtje zou omruil aanbod krijgen. Moest voor terugsturen afspraak inplannen, systeem gaf foutmelding dus weer bellen. 

Uiteindelijk 5 juli een aanbod gekregen. Om van gedoe af te komen zelfde dag geaccepteerd. Alles zou worden geregeld. Zou 10 dagen duren kreeg ik te horen. 

Inmiddels is het 17 juli geappt, gebeld want wij helpen niet u moet bellen. Nee hoor u moet 15 werkdagen wachten. Dan wordt u toestel opgehaald. Vraag u bedoeld toch omgeruild ? Nee opgehaald. Mijn vraag maar ik zou toch nw toestel krijgen ? Ja maar dat gebeurd pas erna. Hoe lang moet ik dan wachten ? Waarom kan het niet tegelijk ? Geen antwoord. 

Kortom ik persoonlijk vind de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Wel bij een bestelling binnen 1 dag leveren als er is betaald. Maar bij een probleem de klant laten zitten althans tot op heden. Hoe lang nog wachten ?

Ben boos, teleurgesteld. Wat kan ik nu eigenlijk nog doen ?

Annemiek B

Samsung heeft geen respect, maar wenst wel van mij respect.

Dossier 2821288858

0 Likes