Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ondersteuning Nederlandse taal

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2024 03:25 AM)
4636 Weergaven
Arjun1983
Explorer
Opties
Wanneer komt de Nederlandse language pack en komt deze nog anders heb je gewoon niets aan je telefoon heb nu de S24ultra maar kan deze gewoon niet goed gebruiken 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KDBgames
Journeyman
Opties

beste

ik heb een S23 ultra, en kan perfect NEDERLANDS tegen mijn gsm praten hoor.

Ik maak gebruik van GOOGLE assitent (en NIET bixby van samsung)

Alles werkt prima en zelfs BETER dan de vorige generaties. alleen maar positieve dingen hier.

Opmerking: AI is wel enkel engels (zoals AI calls via gewoon bellen) maar dat is binnenkort ook in nederlands beschikbaar, hieraan werken ze nog, maar voor berichten te sturen via stem, doe ik vaak zo, maar via google assistent. kan ik bijvoorbeeld zeggen: 'Stuur een bericht naar mijn mama via WhatsApp' en dan zegt die 'wat wil je sturen?' en dan stuurt die dat bericht gewoon.

Edit: ik denk dat jij @DDD77 in een verkeerde discussie bent gekomen, dit is een discussie voor de nieuwe AI functies voor samsung in het nederlands (iets was de S10 niet kon) Waar jij over praat is hoogstwaarschijnlijk de assistent die op je gsm staat (wat in de s10 ook zat, en eigenlijk elke gsm tegenwoordig) daar raad ik aan google assistent te gebruiken omdat deze wel Nederlands kan verstaan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

50 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Arjun1983 ,

Taal pakket voor welke feature? De telefoon is prima te gebruiken heb hem zelf ook..

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Arjun1983
Explorer
Opties
Voor de Tolk, notes toetsenbord
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Die 2 features zijn inderdaad nog niet in het Nederlands beschikbaar. Maar jij zegt dat je de telefoon niet goed kan gebruiken hierdoor dat gaat wel heel ver. Dit zijn enkel 2 functies, plus je kan de tolk prima gebruiken met veel talen die wij Nederlanders vaak niet spreken en dan gewoon in het Engels vertalen.

Arjun1983
Explorer
Opties
Nee ik heb het over de Samsung s24 AI heb deze speciaals gekocht voor de AI functie en deze zijn zeker niet goed te gebruiken
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja snap dat je het over de Galaxy AI hebt. Snap alleen niet waarom het niet goed te gebruiken is. Je kan toch Engels gebruiken.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
kamborno
Journeyman
Opties
Het lijkt erop dat de S24 Ultra 1 TB je heeft teleurgesteld vanwege het ontbreken van ondersteuning voor de Arabische en Nederlandse taal in de taalpakketten. Ondanks de verwachte update eind januari, lijkt deze nog niet beschikbaar te zijn. Je kunt in de tussentijd ChatGPT gebruiken voor wat vermaak. Helaas zul je waarschijnlijk nog even moeten wachten om volledig gebruik te kunnen maken van je apparaat in je voorkeurstalen.
0 Likes
Arjun1983
Explorer
Opties
Hi Kamborno bedankt, het betreft alleen de Nederlandse taal hoor. En ik ben bekend met chatgpt en alle andere alternatieven, het wordt wel verwacht toch?
0 Likes
kamborno
Journeyman
Opties
This is what languages ​​are available with AI1706861967589.jpg