Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kras door beeldscherm S24+

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2024 03:14 PM)
687 Weergaven
Jonahis2004
Student
Opties
Ik heb sinds 2 weken een Samsung s24 plus. Fantastisch ding. Maar uiteraard ook prijzig. Nu heb ik ineens van de 1 op andere dag 1 grote kras door mijn beeldscherm heen. 
Het enige wat in mijn zak zat was mijn oude Samsung s20 plus. Nu lijkt het me sterk dat dit de oorzaak is. Ook omdat mijn s20 plus nog nooit een kras of barst op het scherm heeft gekregen in 3,5 jaar gebruik. 
Samsung s24 heeft een beter scherm had ik ergens gelezen, dus vind dit zelf een beetje gek dat dit zo snel voorgekomen is. Ik hoor graag hoe dit komt. En of er eventueel oplossing zijn om dit te verhelpen. 

Met vriendelijke groet, 
Jonah Isendoorn
0 Likes
15 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Oplossing 1.
Een whitedome screen protector erop zetten, dan zie je de kras niet meer.
Oplossing 2
Nieuw scherm.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

De enige oplossing die ik zie is aanmelden voor reparatie:

https://bit.ly/2jwV3SJ 

Zorg in de toekomst voor een kwalitatief goed hoesje en screenprotecter. Dan voorkom je dit soort situaties.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jonahis2004
Student
Opties
Bedankt Zoole! Ik heb nu al een hoesje en protector erop zitten. Maar heb direct de whitedome besteld. Hopen dat dit het (deels) verhelpt.
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Zit die kras dan niet in je screen protector?
0 Likes
Jonahis2004
Student
Opties
Nee helaas pas daarna erop gezet...
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Zo'n whitedome zal de kras visueel wel weghalen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou het beeldscherm eerst laten repareren en dan de screenprotecter erop zetten. Wat je nu doet is een ontzettend slecht idee... Dit soort schade verergerd altijd.
Jonahis2004
Student
Opties
Mocht die whitedome niet werken zou ik altijd nog een reparatie kunnen doen. Maar 260 euro betalen na 2 weken is ook aardig wat. Dan vindt ik dat ook weer onnodig.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Niet werken hoe? Een transparante screenprotecter verbergt helaas niet op magische wijze krassen. Hij beschermd wel goed. Maar als die kras verder gaat of scheurt heb je wel 50 euro verspild. Jammer van die kras dat wel na 2 weken. Voortaan altijd een screenprotecter erop voor het ingebruik nemen van een toestel.