Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24plus wordt erg warm

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2024 02:49 PM)
1135 Weergaven
Cari81
Apprentice
Opties
Ik heb mijn s24plus nu een week in bezit. Het is een mooi apparaat, maar ik twijfel om hem terug te sturen. Hij wordt namelijk ontzettend warm. Zo warm dat het niet meer comfortabel is om hem vast te houden. Dit doet hij voornamelijk bij Facebook. Is dit een defect van mijn toestel of een bekend probleem van de s24plus? 
8 Antwoorden
Flo771273
Explorer
Opties
Hoi, ik hou hem terug sturen als hij zo warm alleen van Facebook wordt...niet normaal voor een toestel van 1k euro
Flo771273
Explorer
Opties
Mijn S24 Ultra is ook slecht geworden door de laatste update, ik verlies nu 12% batterij op standby overnacht in 5 uren, aan het twijfelen of ik hem naar de garantie stuur. Als je problemen meemaakt en toch de kans hebt om hem terug te sturen doe maar
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als het alleen bij Facebook gebeurd dan is er niks mis met je telefoon. Misschien kun je Facebook of in de browser gebruiken of Facebook lite gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Cari81,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ondertussen een oplossing kunnen vinden?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Cari81
Apprentice
Opties
Ik heb op verschillende fora gelezen dat meer mensen last hebben van het warm worden van hun telefoon bij Facebook. Het zal dan waarschijnlijk, zoals Patrick zegt, een probleem van de Facebook app zijn. Hopelijk komt er snel een update die dit probleem oplost. De S24plus is sowieso wel warmer dan mijn S22plus, dat zou waarschijnlijk door exynos komen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Cari81,

Dit kan e.v. komen dat meer processen op de achtergrond draaien. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Cari81 @Ajay-A 

Volgens Samsung Electronics zou heating issues pas opgelost worden in de nieuwe OneUI7.0 versie

Het toestel warmt op op de meest vreemde momenten, zelfs niet per se als je videos aan 't bekijken zijt of zo. Jullie klagen hier over een S24+, ik heb een Ultra en dit heeft hetzelfde probleem.

Screenshot_20240725_141314_Samsung Members.jpg

0 Likes
Flrdb
Journeyman
Opties

is het opgelost?

0 Likes