Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleuren display beroerder

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
155 Weergaven
LucasB44
Apprentice
Opties

Gaandeweg worden de kleuren van mijn S24 steeds beroerder. Nu is de kleur groen dominant en rood vervaagd. Ik heb me laten vertellen dat dit een inherente fout is van de S24. Is dat zo? Kan dat hersteld worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LucasB44
Apprentice
Opties

Dag Ajay,

Jouw "oplossing" werkte niet. Maar ik werd wel adequaat geholpen via <Smart Tutor>. Thanks anyway.

Vr. gr.,           Lucas Bomhof.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Naar mijn weten zijn er geen fouten.

Ga eens naar instellingen > display en maak screenshots van alle instellingen daar en post deze hier.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_CoA7Y0S
First Poster
Opties

Members_CoA7Y0S_0-1751833955308.jpeg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de screenshot @Members_CoA7Y0S,

Je kan proberen de witbalans te veranderen. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Display ---> Scherm-modus ---> Je kan hier de standen veranderen en o.a. de witbalans, waaronder ook via de Geavanceerde instellingen. Je kan ons gerust laten weten of je er zo mee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LucasB44
Apprentice
Opties

IMG_0523-1.JPGIMG_0524-1.JPGIMG_0525-1.JPG

Alle schuiven op 50%. Resultaat: nogsteeds veel te groen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie LucasB44,

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega ook de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten of de service heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
LucasB44
Apprentice
Opties

Dag Ajay,

Jouw "oplossing" werkte niet. Maar ik werd wel adequaat geholpen via <Smart Tutor>. Thanks anyway.

Vr. gr.,           Lucas Bomhof.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat mijn collega jou via Smart Tutor ("Hulp op Afstand" service) de issue heeft kunnen oplossen,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S24! Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes