Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google search bar widget

(Onderwerp aangemaakt op: 04-03-2024 07:30 AM)
413 Weergaven
Amanda1994
Voyager
Opties
Graag zou ik de google search bar widget aan mijn startscherm toevoegen, dat lange dunne witte balkje, maar ik zie hem er nergens tussen staan? Op youtube staan wel video's van mensen die dat op hun S24U hebben. Hoe kom ik hier aan?😊

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Open die Google App eens en kijk daarna of die zoek widget er weer staat tussen de Google widgets

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties
Hi Amanda,

Heb je toevallig de Google App verwijdert / uitgezet? Dan zie je de zoek widget ook niet meer.

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Hi!
Nee dat niet, hij staat er nog wel gewoon tussen!
1709534926579.jpg
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Open die Google App eens en kijk daarna of die zoek widget er weer staat tussen de Google widgets

Peace & Β ωild!

Amanda1994
Voyager
Opties
Het is me al gelukt. Ik heb google verwijderd, toen ben ik gaan kijken bij widgets, en toen had ik ineens 5 widgets bij google staan ipv van 3 dus het is nu gelukt. Super bedankt iig!😊
mollie319
Big Cheese
Opties
Cool 🤩

En nu verder genieten van die Samsung S24 Ultra 🤗

Peace & Β ωild!

Amanda1994
Voyager
Opties
Ja echt wel! Alleen hoop ik dat ze nog wat gaan doen aan de nabewerking van foto's als je een foto hebt gemaakt. Ik vind het soms nog wel extreem die verfijningen die samsung doet. 🙈 Soms nog wel teveel schaduw of licht.
mollie319
Big Cheese
Opties
Echt? Hmmm was mij nog niet zo opgevallen eerlijk gezegd. Ik voeg een foto toe van zonet, paar minuten geleden gemaakt buiten.

Ik verwacht zeker dat er nog gesleuteld gaat worden door Samsung aan de software en camera's. Is eigenlijk altijd zo 🤩

20240304_080754_1000006338_1709536076.jpg

Peace & Β ωild!

Amanda1994
Voyager
Opties
Wauw hele mooie foto en wat een leuke hond! 😍
Buitenshuis vind ik dat ie wel mooie foto's maakt buiten, maar binnenshuis wilt hij nog wel eens veel schaduwen toevoegen dat is soms wel jammer van de foto. Misschien dat een update dat nog veranderd dat je het uit kan zetten. Hij staat bij mij al op minimaal en de scene staat ook uit.
mollie319
Big Cheese
Opties
Dank je, het is een monster 👹
Nee hoor 🥰

Ik heb nog een foto toegevoegd, had ik al eerder gepost in de members App.

Is van de andere hond. Geschoten met de S24 Ultra.

Maar wel ingezoomd.

Ik zal er eens op letten, post anders een voorbeeld waar je het goed ziet als je daar zin in hebt 👊🏻20240128_145836_1000005959_1708871014.jpg

Peace & Β ωild!