Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google pay werkt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2024 03:41 PM)
377 Weergaven
IvOdL
Journeyman
Opties
NFC werkt op mijn telefoon perfect (S24 ultra.) Op mijn Galaxy Watch 6 Classic staat ook Google Wallet geïnstalleerd. Deze neemt de kaarten niet over. Handmatig toevoegen van kaarten lukt niet. Ook synchroniseren doet hij niet. Alle stappen keer op keer doorlopen. Wat gaat er mis? 
14 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_1NjXWH1,

Bedankt voor jouw bericht. Waanner dit ook niet werkt wanneer jouw Watch helemaal up-to-date en je de app opnieuw hebt geinstalleerd,   raden we aan om een foutrapport in te sturen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
RobZwaga
Pioneer
Opties
Same thing here. Heel irritant.
0 Likes
IvOdL
Journeyman
Opties
Dat fout rapport is al gestuurd. Daar krijg ik als antwoord op: Stuur ook foto's/screens mee, dit is gedaan in een nieuw rapport. ( reageren op de reactie is onmogelijk, alle stappen van het stappenplan zijn meermaals doorlopen. ) Wat willen jullie zien dat niet uit t fout rapport te halen is?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo IvOdL,

Ik denk dat ze fouten en stappen willen zijn en het e.v. naar de ontwikkelaars door kunnen sturen. Hopelijk ontvang je snel weer antwoord.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Justaerin
Journeyman
Opties
Hier ook hetzelfde. Krijg m'n betaalpas maar niet in m'n watch 6. Ik hou deze post in de gaten!
0 Likes
IvOdL
Journeyman
Opties
Dat hoop ik ook nog steeds. Op überhaupt een antwoord.
0 Likes
IvOdL
Journeyman
Opties
Tot nu toe...geen antwoord.
0 Likes
IvOdL
Journeyman
Opties
Hoe lang kan dat duren? Ik krijg gewoon geen antwoord.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo IvOdL,

Ik probeer je dan verder te helpen. Welke foutmelding geeft het precies aan en had je de instructies opgevolgd zoals uit de onderstaande link?

https://bit.ly/3nfQfyU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes