Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gegevens overzetten met kapot scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
102 Weergaven
rbdk1995
First Poster
Opties
Hi,

Even een vraag of jullie met me mee kunnen denken.
Mijn oude telefoon (Samsung A54) is van de week uit de houder van mijn fiets gevallen waardoor het scherm helemaal kapot is. Hij doet het verder wel, ik krijg meldingen etc nog gewoon binnen op mijn Watch.

Nu heb ik een nieuwe telefoon aangeschaft (S24 FE) en wil ik de gegevens overzetten. Dit lukt me niet omdat ik er telkens tegenaan loop dat ik iets op het oude toestel moet doen. Wat dus niet lukt vanwege het kapotte scherm.

Ik ben toch vast niet de eerste met dit probleem dus ik hoop heel erg dat iemand hier een tip voor me heeft hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen?

Alvast bedankt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rbdk1995

Dat is een herkenbare situatie. 3 jaar terug overkwam mij het. Ik had toen net als hoe Alexander578 adviseert, een usb c naar hdmi adapter met ook USB poorten. Via een andere beelscherm en een muis en keyboard kon ik nog in mijn toestel en zo de gegevens overzetten.

Was het het ondertussen nog gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Alexander578
First Poster
Opties
Je kan de telefoon verbinden met een usb c naar hdmi adapter dat je het scherm op een tv of monitor krijgt of met samsung dex
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rbdk1995

Dat is een herkenbare situatie. 3 jaar terug overkwam mij het. Ik had toen net als hoe Alexander578 adviseert, een usb c naar hdmi adapter met ook USB poorten. Via een andere beelscherm en een muis en keyboard kon ik nog in mijn toestel en zo de gegevens overzetten.

Was het het ondertussen nog gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes