Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch6

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2024 01:14 PM)
703 Weergaven
Tamaara
First Poster
Opties
Hallo ik heb ong 2 weken geleden een abbonement gepakt met de samsung s24 en daar zou ik dan een gratis galaxy watch 6 lte 40mm bij krijgen. Maar heb hem nog niet ontvangen hoelang gaat dat nog duren? Mvg Tamara NLD12792609WJCS
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de link Members_70ha32S,

Bij mij werkt het wel, Mijn collega van de Promotieafdeling geeft aan dat toentertijd onderhoud plaats vond op de website en dat is nu voorbij. Lukt het nu wel?

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
22 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Nadat je een goedkeuring hebt ontvangen per mail van de registratie duurt het ongeveer 7 tot 9 weken gemiddeld.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tamaara
First Poster
Opties
En hoelang gaat dat duren dat ik de goedkeuring krijg dan?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Onbekend, ligt eraan hoe druk het is bij die afdeling, kan 1 week duren, kan 3 weken duren. Je krijgt vanzelf bericht met een goedkeuring of afkeuring👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Herfststorm
Pioneer
Opties
Bij mij duurde de goedkeuring precies 1 maand. Daarentegen kwam de watch weer sneller dan beloofd, al na 4 weken. Maar dat hangt ook af van de voorraad heb ik gehoord.
0 Likes
Members_Rq3CTaU
First Poster
Opties

hoe kan dat? de telefoon kwam eind januari op de markt,  een maand gewacht op de registratie een 4 weken op de levering?

ik heb wel bevestiging van de cashback, maar nog niks van de smartwatch. duurt gewoon belachelijk lang vind ik....

0 Likes
Herfststorm
Pioneer
Opties
Al met al duurde het bij mij zo'n 2 maanden. Ik was (en ben!) er erg blij mee, het was een kadootje. Ze hadden deze actie niet hoeven doen hè 😉
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Rq3CTaU,

Bedankt voor jouw bericht. Door de drukte en verschillende controle systemen kan het proces een aantal weken duren. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer, ik controleer de voortgang dan intern.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_70ha32S
First Poster
Opties

De S24Ultra op 8/4/2024 gekocht doch bij aanvraag voor de gratis Galaxy Watch kan ik de fotos uploaden en dan bij verder krijg ik een foumelding. Al 3x geprobeert !!!!!!!!!!!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_70ha32S,

Bedankt voor jouw bericht. Welke foutmelding krijg je te zien en heb je het ook geprobeerd op een andere browser en/of apparaat?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes