Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blauwe melding iconen vergrijzen bij kleurenpalet

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2024 05:19 PM)
757 Weergaven
Zebravink2007
Explorer
Opties
Hallo,

De meldingen die je in je melding venster ziet, zijn de app iconen altijd blauw gekleurd. Als ik een kleuren palet gebuik worden de iconen van de app melding allemaal grijs. 

De grijze tint zit niet eens in de kleurenpalleten. Ik weet niet wat ik fout doe of hoe ik het moet verkomen. Ik gebruik een Samsung S24. Weet niet of het aan de S24 telefoon ligt. 

Graag hoor ik van iemand die hier antwoord op kan geven! Alvast bedankt!
0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Ik heb een S22+ met One UI 6.0 en de kleuren worden van kracht op basis van de gekozen kleur in het kleurenpalet. S24 heeft One beschikbaar 6.1, dus dit kan anders zijn. Gebruikt u ook de GoodLock-app om instellingen te wijzigen?

Deel een screenshot van de meldingen en het kleurenpalet. Misschien is er een mogelijkheid om bepaalde instellingen aan te passen.

Zebravink2007
Explorer
Opties
Ik heb wel de good lock app, maar heb die melding app niet geïnstalleerd.

De grijze iconen zijn wanneer een kleurenpallet is ingeschakeld en de blauwe iconen wanneer de kleurenpallet is uitgeschakeld. Ik wil dat de blauwe iconen blijfen. Ik zie nu ook dat de systeem meldingen altijd een kleur blijfen hebben. Ongeacht dat de kleuren palet aan is of niet.1710756615549.jpg1710756615603.jpg1710756924224.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Ik kan het probleem niet reproduceren - blauwe en grijze iconen, maar zie wel dat sommige iconen de kleur uit het kleurenpalet niet volgen. Bvb, de melding voor een Veilige Map is voor mij altijd grijs, ongeacht het kleurenpalet.
Zebravink2007
Explorer
Opties
Hmmm, Dan zou het vast wel een systeem fout zijn voor One UI 6.1. Zou ik het melden bij Samung of zouden ze voor zo iets kleins niet reageren?
0 Likes
Zebravink2007
Explorer
Opties
Oh ja! Het is gelukt! Hartelijk bedankt! Ook bedankt Neo001! Nu nog afwachten tot samsung deze bug gefikst heeft. Tot die tijd werkt dit prima! Bedankt!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zebravink2007,

Mooi om te lezen dat je met behulp van de leden van de Community een oplossing hebt kunnen vinden. Je kan e.v. ook via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay 

Community Manager