Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Updates uitschakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2025 12:21 PM)
250 Weergaven
Hasim030
Journeyman
Opties
Heeft iemand enig idee hoe ik de melding voorgoed kan stoppen die elke dag 10x komt om te updaten maar one ui 7.

Ik heb geen interesse inbone ui 7 en wil bij 6 blijven. Vandaar dat ik niet steeds een melding wil
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

OneUi 7 is er nog niet. Je kunt gerust updaten.

Zet dit op nooit, met wat geluk zie je het niet meer. Het is echter af te raden om niet te updaten want dan mis je ook beveiligings updates en nieuwe features.

Helemaal uitzetten kan niet. Maar tenminste op deze manier zou als het goed is er niet elke keer een melding moeten komen.1741695313556.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

OneUi 7 is er nog niet. Je kunt gerust updaten.

Zet dit op nooit, met wat geluk zie je het niet meer. Het is echter af te raden om niet te updaten want dan mis je ook beveiligings updates en nieuwe features.

Helemaal uitzetten kan niet. Maar tenminste op deze manier zou als het goed is er niet elke keer een melding moeten komen.1741695313556.jpg
Hasim030
Journeyman
Opties
Oh oke ik kan wel deze update uitvoeren dus maar one ui 7 update in toekomst zal ik wel melding van blijven krijgen? Ik heb de one ui 7 al geprobeerd en vindt het 3x niks vandaar dat ik bij one ui 6 wil blijven
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat vind je niet leuk aan Oneui7 dan? Het werkt ongeveer hetzelfde als 6. Visuele dingen zoals omlaag swipen kan je aanpassen zodat de werking hetzelfde is als 6.
Hasim030
Journeyman
Opties
Muziekspeler zit ergens anders. Plaats van 1x swipen moet je 2x swipen. Had s25 ben terug s24 gegaan.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb dat opgelost door een widget op mijn homescherm te plaatsen. Dus 0x swipen.