Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijbescherming

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2024 11:45 PM)
1171 Weergaven
Waqqas
Explorer
Opties
Hallo, ik heb een samsung Galaxy S24 Plus en ik heb bij de batterij instellingen bij batterij bescherming gekozen voor Basis, opladen zal stoppen bij 100% en zodra deze 95% is zal hij weer beginnen met opladen. Echter is mijn telefoon nu al zeker 20 minuten 100% en er wordt aangegeven dat hij wordt opgeladen, werkt de batterij bescherming Basis niet?
0 Likes
20 Antwoorden
Waqqas
Explorer
Opties
Update - batterijbescherming maximum lijkt wel te werken en stopt wanneer de batterij 80% is.
0 Likes
ABOAHMAD1
First Poster
Opties
Probeer de instellingen voor batterijbescherming opnieuw in te stellen of start uw telefoon opnieuw op. Als het niet gelukt dan je kunt de batteij bescherming maximum gebruiken totdat samsung nieuwe update verzendt die oplossen het probleem.
0 Likes
Waqqas
Explorer
Opties
Ik heb de batterijbescherming uit en aan gezet of moet ik hem anders resetten? Telefoon opnieuw opgestart maar batterijbescherming basis werkt niet dus staat nu op maximum
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen?
Hij lijkt het bij mij ook niet te doen.
0 Likes
Waqqas
Explorer
Opties
Je hebt 3 standen, basis, aangepast en maximum. Basis doet het niet en Maximum wel en aangepast is een mix van beide.
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Ah oke dus op maximum zetten dan? Bedankt!
0 Likes
Waqqas
Explorer
Opties
Voorlopig wel, dan maar tot 80 procent opladen
Waqqas
Explorer
Opties
Ik heb via de Samsung Members app bij ondersteuning > foutrapporten dit aangegeven, kunnen alle andere die dit ervaren ook doen?
Amanda1994
Voyager
Opties
De batterijbescherming basis doet het nu wel na de update van gisteren.
1711514786116.jpg1711514786144.jpg
0 Likes