Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg s24+

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2024 05:00 PM)
917 Weergaven
Mautekees
Apprentice
Opties
Hallo,

Ik heb sinds half mei de samsung s24+ en ik ben totaal niet tevreden over de batterij. Ik heb dit toestel gekozen vanwege de goede batterij maar merk daar nog niks van. Na 2u33 screen on time heb ik 79% verbruikt. Vandaag had ik nog maar 75% na 40 min screen on time. Meer mensen met de s24+ die dit hebben of heb ik net een mislukte productie?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit toestel staat juist bekend om de goede batterijduur. Het lijkt mij dus een softwarematig probleem.

Neem eens een kijkje in het volgende topic:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Wellicht dat je na het lezen hiervan wel een goede batterijduur kunt krijgen🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Mautekees 

De Ultra modellen hebben eveneens problemen, dit is geen verkeerde productie batch.

Je kunt battery drain problemen melden aan Samsung door het Apparaatsonderhoud menu te openen - tik op de 3 puntjes rechtsbovenaan - Instellingen - Neem Contact Op ==> foutrapport sturen

Best foutrapport sturen als de battery +- 20% heeft

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit toestel staat juist bekend om de goede batterijduur. Het lijkt mij dus een softwarematig probleem.

Neem eens een kijkje in het volgende topic:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Wellicht dat je na het lezen hiervan wel een goede batterijduur kunt krijgen🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
krillz43
Pathfinder
Opties

Dag Patrick, ik heb je link bekeken. Ik snap jou niet hoor. Je koopt een galaxy toestel speciaal voor de samsung snufjes, een toestel die een ander merk niet heeft en dan zet jij gewoon alles uit. Als dit jouw oplossing is om een betere batterij te hebben, dan raad je hen toch gewoon aan een ander merk te kopen. Een Chinees toestel zoals Oppo, Realme, Xiaomi,... 

Er is geen enkel toestel die meer dan 1 dag meegaat. Enkel de Chinese toestellen met een batterij van 5000 of 5500 hebben dat. 

Ik koop een toestel en zet niks uit. Mijn oplossing is:  koop een powerbank van 30000 en gebruik dat. 

0 Likes
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Mautekees 

De Ultra modellen hebben eveneens problemen, dit is geen verkeerde productie batch.

Je kunt battery drain problemen melden aan Samsung door het Apparaatsonderhoud menu te openen - tik op de 3 puntjes rechtsbovenaan - Instellingen - Neem Contact Op ==> foutrapport sturen

Best foutrapport sturen als de battery +- 20% heeft