Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij loopt snel leeg bij S24

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2024 09:52 PM)
12519 Weergaven
JSAEL
Student
Opties
Ik heb sinds februari een gewone S24.
Batterij was perfect, ik had steeds op het einde van de dag voldoende Batterij. Echter sinds afgelopen zaterdag dat mijn batterij zeer snel leegloopt. Ik moet die nu regelmatig bijladen in het midden van de dag. Echt niet normaal voor een nieuwe smartphone. Het verbruik is identiek hetzelfde. Mijn scherm voelt bij gebruik dan nog eens warm aan. Iemand hier een verklaring voor of hebt u hetzelfde probleem? 

15 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JSAEL,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is er nog steeds, kan je gaan naar Instellingen ---> Apparaatonderhoud ---> Batterij? Hier kan je ook het gebruik per app zien o.a. Ben je ook verbonden aan Bluetooth apparaten en heb je ook Mobiele hotspot aanstaan? 

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_Mm2naAY
First Poster
Opties

Ik heb ecaxt hetzelfde en met mij nog meerderen die de S24 ultra hebben. Updates zijn up to date. En er staat niks aan en toch slupt iets de baterij.  Het begon zo goed. 

Oof1
Student
Opties

Ik heb hetzelfde probleem!

0 Likes
Oof1
Student
Opties

alleen regelmatig een smartwatch 6 classic.  Maar zou toch niet kunnen?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Oof1,

Bedankt voor jouw bericht. Is alles up-to-date en heb je ook gekeken bij Instellingen---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Batterij? Hier kan je het stroomgebruik zien per App. Wanneer jouw netwerkmodus op 5G kan het stroomverbruik ook hoger zijn. Laat weten als je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
JSAEL
Student
Opties
Intussen is het probleem vanzelf opgelost. Thanks.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen JSAEL,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S24!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_fj8QHrU
First Poster
Opties

Mag ik vragen hoe je het  hebt opgelost.  Ik heb exact hetzelfde probleem. 

0 Likes
Members_hOPuoYL
First Poster
Opties

Ik ook. 🤔

0 Likes