Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij loopt leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2024 10:16 AM)
364 Weergaven
Chevvybigblock
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy s24 ultra en als 's'avonds mijn batterij 100% is en ik kijk er dan' s'morgens naar, dan zit er ongeveer nog 47% in. Het is niet dat ik deze telefoon al lang heb, ongeveer 5 maanden, maar het is toch niet normaal dat dat er zoveel van de batterij verdwijnt, en ik zeg verdwijnen omdat ik er na het opladen niets meer mee doe. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb al gedacht aan stroom inventieve app's, maar ik zie nergens een app die echt veel stroom gebruikt. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_2WxyjVt,

Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Had je ook gebruik gemaakt van onze Hulp op Afstand service, zoals hierboven aangegeven? 

Wanneer je dit weer overkomt kan je ook gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs.

Je kan mij gerust weer een bericht sturen of het is gelukt. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Spijtig dit te horen dit is meestal normaal in de eerste week gebruik van je toestel maar na 5 maanden moet het al in orde zijn heb je al eens een reset geprobeerd om te zien of dit iets verhelpt en gezien of de software volledig up to date is.

Als dit niet helpt zou ik best eens horen in een samsung repair center en dit laten nakijken ze hebben de nodige tools om dit na te kijken en eventueel een herstelling te doen binnen de termen van je fabrieks garantie
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Chevvybigblock,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan ook zijn dat dit komt door bepaalde instellingen en/of apps. Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_2WxyjVt
First Poster
Opties

Heb nu ook een laag accu elke keer. Dan hoor je komt door de smart switch. 

Waarom maken jullie smart switch.

Vorig keer ook met mijn s22 ultra gehad. Dacht zal wel dit keer opgelost zijn. Helaas. Heel slecht. Koop je een telefoon moet je nog 5 maanden wachten tot hij goed loopt.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_2WxyjVt,

Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Had je ook gebruik gemaakt van onze Hulp op Afstand service, zoals hierboven aangegeven? 

Wanneer je dit weer overkomt kan je ook gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs.

Je kan mij gerust weer een bericht sturen of het is gelukt. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes