Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zonder reden geen gratis tablet!

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2023 07:56 AM)
224 Weergaven
dandiablo86
First Poster
Opties
Onlangs heb ik een Samsung s23 ultra aangeschaft mede door de actie van het gratis tablet. Het invullen duurde erg lang en bleef steeds hangen.. uiteindelijk heb ik 2 bevestigingen gekregen vlak na elkaar.
Nadat ik na 2 weken niks had gehoord heb ik een berichtje gestuurd waarop ik als reactie kreeg dat het druk was en ik moest afwachten. Gisteren, ruik 3 weken later heb ik nogmaals een berichtje gestuurd en kreeg ik als reactie dat de aanvraag was afgekeurd wegens onbekende redenen. 
Ik wil graag mijn tablet en! Graag hulp!!

NLD11254055FMSD Verstuurd: vrijdag, oktober 20, 2023 6:46:31 p.m. 
NLD11254152VKWS Verstuurd: vrijdag, oktober 20, 2023 6:49:35 p.m.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dandiablo86, goedemiddag,

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega's via WhatsApp. Zij hebben hier ook een ticket voor aangemaakt en deze doorgezet naar de promotie afdeling. Zodra hier meer informatie over is krijg je ook weer een berichtje van ons, voor nu wil ik je vragen dit ook af te wachten 😇

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dandiablo86, goedemiddag,

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega's via WhatsApp. Zij hebben hier ook een ticket voor aangemaakt en deze doorgezet naar de promotie afdeling. Zodra hier meer informatie over is krijg je ook weer een berichtje van ons, voor nu wil ik je vragen dit ook af te wachten 😇

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pomchi
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde meegemaakt heb ook door de actie van de tablet een s23 ultra gekocht en ook een bevesteging gehad en daarna nooit de tablet ontvangen erg misleident en teleurstellend dat je beet wordt genomen en zo veel toch betaald hebt maar niks ontvangen zeer treurig moest me email imei en de bon invoeren alles was goed gegaan nooit iets ontvangen nog steeds egt heel boos over slechte zaak!

0 Likes