op 14-11-2023 07:56 AM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-11-2023 03:31 PM
Hi @dandiablo86, goedemiddag,
Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega's via WhatsApp. Zij hebben hier ook een ticket voor aangemaakt en deze doorgezet naar de promotie afdeling. Zodra hier meer informatie over is krijg je ook weer een berichtje van ons, voor nu wil ik je vragen dit ook af te wachten 😇
Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.
Groeten,
Martijn
op 14-11-2023 03:31 PM
Hi @dandiablo86, goedemiddag,
Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega's via WhatsApp. Zij hebben hier ook een ticket voor aangemaakt en deze doorgezet naar de promotie afdeling. Zodra hier meer informatie over is krijg je ook weer een berichtje van ons, voor nu wil ik je vragen dit ook af te wachten 😇
Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.
Groeten,
Martijn
op 18-04-2025 02:58 PM
Ik heb hetzelfde meegemaakt heb ook door de actie van de tablet een s23 ultra gekocht en ook een bevesteging gehad en daarna nooit de tablet ontvangen erg misleident en teleurstellend dat je beet wordt genomen en zo veel toch betaald hebt maar niks ontvangen zeer treurig moest me email imei en de bon invoeren alles was goed gegaan nooit iets ontvangen nog steeds egt heel boos over slechte zaak!