Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

WIFI snelheid niet meer zichtbaar

(Topic created on: 28-11-2023 12:32 PM)
2442 Views

I have this problem too

Nijt
Student
Options
Sinds de update naar One UI 6.0 kan ik mijn wifi snelheid niet meer zien.

Normaal ging je naar instellingen-verbindingen-wifi- En dan naast huidig netwerk klik je op instellingen.
(Meer weergeven)

Dan krijg je onder andere Route beheren, ip instellingen, ip adres enz.

Normaal stond hier ook bovenaan wat je huidige wifi snelheid is, maar bij mij is dat verdwenen.

Hoe zit dit?

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Neo001
Legend
Options

Het is nog steeds beschikbaar, maar enigszins verborgen. In Instellingen > Verbindingen > Wi-Fi > Intelligent Wi-Fi > klik zes keer op Intelligent Wi-Fi om Connectivity Labs in te schakelen.

In Connectiviteitslabs > Klik op de Wi-Fi-naam > Meer > Verbindingssnelheid.

Screenshot_20231127_200804_Settings.jpg

View solution in context

3 REPLIES 3
Nijt
Student
Options
Mijn telefoon heb ik al eerder na de update vanwege een homescreen bug. Naar de fabrieksinstellingen gereset. Maar dat heeft het niet zichtbaar zijn van de wifi snelheid niet verholpen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options

Goedemiddag,

Klopt dit is niet meer direct te zien.

Je zou via de Samsung Members app > Ondersteuning je feedback kunnen verzenden naar de ontwikkelaars. Of een app in de Playstore zoeken die de snelheid weergeeft.

Deze optie ergens wegstoppen is geen handige zet van de ontwikkelaars, het zou gewoon terug moeten komen dus hoe meer mensen feedback verzenden hoe beter.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Solution
Neo001
Legend
Options

Het is nog steeds beschikbaar, maar enigszins verborgen. In Instellingen > Verbindingen > Wi-Fi > Intelligent Wi-Fi > klik zes keer op Intelligent Wi-Fi om Connectivity Labs in te schakelen.

In Connectiviteitslabs > Klik op de Wi-Fi-naam > Meer > Verbindingssnelheid.

Screenshot_20231127_200804_Settings.jpg