Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen bestanden meer selecteren na de laatste update op Instagram op mijn s23

(Onderwerp aangemaakt op: woensdag)
45 Weergaven
Barryy
Journeyman
Opties
Sinds de laatste update kan ik geen bestanden meer selecteren om op mijn Insta te uploaden Ik zie alleen een laatste gemaakt de foto op video Dit was vroeger nooit zo sinds de laatste rot update is dit het probleem ik heb die app Instagram paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dat haalt niet uit en als je telefoon uit wil schakelen moet dat via het menu het kan niet meer via het knopje aan de zijkant wat vroeger wel zo was als ik dit van tevoren had geweten had ik deze update nooit geïnstalleerd Ik vond de vorige versie veel handige makkelijker en mooier
0 Likes
12 Antwoorden
Saide
First Poster
Opties

Sinds de update krijg ik instagram niet volledig op mijn scherm. Het lijkt opgeschoven naar links. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Saide , probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
skeebs
Voyager
Opties
in de reviews is het ook een veelvoorkomend probleem. rapporteren door de telefoon te schudden wanneer je dit ziet (ik weet dat het eigenlijk altijd is dus rapporteren moet geen probleem zijn)

maar ik merk ook dat wanneer instagram een bug heeft, dit vaak lang kan duren voordat het gefixt is. dit probleem had ik al op mijn s23 ultra en nu weer op mijn s24 ultra. word wachten op instagram op een fix
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb er geen last van op mijn Fold 5 maar mijn vrouw heeft het wel op de Flip 5. Lijkt mij een bug in de Instagram app.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Saide,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je een feedback gestuurd naar de betreffende appmakers en een foutrapport ingediend via de Members-app?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
DeStucBuren
First Poster
Opties

Heb ik momenteel nog steeds last van met mij s24utlra. Maar ook dat het minuten duurt voor een storie wordt geupload en soms als die dan geupload is is het onscherp en wazig. Heel slecht. Na 14 jaar iphone samsung geprobeerd. Maar september komt gewoon weer de nieuwe iphone ervoor inplaats. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DeStucBuren,.

Had je via de Samsung Members-app ook een foutrapport hierover ingediend?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Barryy
Journeyman
Opties
Nou ik heb sinds de laatste update problemen met Instagram ik kan niet meer via daar in mijn galerij komen Ik zie alleen de laatste gemaakte foto of video maar voor de rest het werkt voor geen meter Dit had ik met de vorige versie van Android niet Hoe krijg ik mijn telefoon terug in de vorige versie Ik wil deze update eraf hebben van mijn s23 Ultra
0 Likes
Barryy
Journeyman
Opties
Die foto dan gebeurt er alleen maar dit Hij loopt dan vast ook als je die andere mappen wil selecteren Hij loopt vast dan1747862901336.jpg
0 Likes