Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 geeft opeens geen WhatsApp meldingen meer

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 10:30 PM)
1570 Weergaven
Jootje05
Explorer
Opties
Hoe kan ik er voorgen dat mijn horloge weer WhatsApp meldingen gaat doorgeven? Opeens sinds vandaag is de bleutooth verbinding alleen nog maar voor oproepen en niet voor iets anders. Ik heb sinds een week een S23+
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jootje05
Explorer
Opties
Beste Aya ik had al van alles gedaan van telefoon opnieuw naar fabriek en opnieuw beginnen naar 3 keer horloge resetten en wear app deleten. Dat laatste heb ik gisteren nogmaals gedaan zonder mijn account toe te voegen in de installatie stappen en nu werkt het. Ben wel benieuwd voor hoe lang

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
UpwardFacingDog
Pioneer
Opties
Zou je kunnen kijken on de app "Wearable"? Links boven op het hamburger menu (icoontje met drie streepjes onder elkaar) daar zie je de status van het verbonden apparaat. Zou je daar een screenshot van kunnen maken?
0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties
Hierbij1709190914060.jpg
0 Likes
UpwardFacingDog
Pioneer
Opties
Ga naar instellingen horloge > meldingen > app meldingen > icoontje rechts boven: type "whatsapp". Controlleer of het schuifje naar rechts staat.Screenshot_20240229_083757_Galaxy Watch6 Manager_1000041116_1709192277.png
0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties
Check1709192726389_1709192726380_0.jpg
0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties
Het is sowieso gek want er lijkt wel iets te werken van de instellingen in de weer app want als ik mijn horloge draag heb ik ingesteld dat de telefoon geen geluid geeft voor een berichtje en dat gebeurt dus dan ook niet wat het uiteindelijk alleen maar vervelender maakt dat ik het niet op mijn watch door krijg
0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties
Kan iemand mij DE oplossing geven voor dit probleem. Het is echt super irritant dat het opeens niet werkt
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jootje05,

Bedankt voor jouw bericht.  Heb je de verbinding ook gereset en e.v. de app opnieuw erop laten zetten. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken (op de S23) door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Jootje05
Explorer
Opties
Beste Aya ik had al van alles gedaan van telefoon opnieuw naar fabriek en opnieuw beginnen naar 3 keer horloge resetten en wear app deleten. Dat laatste heb ik gisteren nogmaals gedaan zonder mijn account toe te voegen in de installatie stappen en nu werkt het. Ben wel benieuwd voor hoe lang
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Jootje05,

Laat weten wanneer de issue weer terugkomt. Ik wens je nog veel plezier met jouw S23 en Watch4.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes