Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hidden menu

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 09:10 PM)
784 Weergaven
dvk0251
Student
Opties

image

Can someone tell for what this is used and what the functions are for? 
0 Likes
4 Antwoorden
dvk0251
Student
Opties
Under samsung account -> three dots:info samsung account. And click then several times on the text account. Don't change server because that wil brick your phone and you have to factory reset to regain control to the samsung related apps 1709152373070.jpg
0 Likes
dvk0251
Student
Opties
Ja ik weet dat onder server de optie: dev, stg1 , stg2 en none (standaard) na het aan klikken van Dev en zonder op opslaan re drukken krijg je bij het sluiten van de pagina een pop up met dat je het huidige account moet verwijder met een popup om in te loggen en je account te verwijderen, doe je dit niet kan je niet meer inloggen bij samsung en het account ook niet verifiëren aangezien alles word gekoppeld aan de dev.samsung.com omgeving, als je het account wel verwijderd.
Kan je daarna inloggen met een dev account. Ook de samsung app store gaat daarna naar een ontwikkel server 1709155871841.jpg
0 Likes
dvk0251
Student
Opties
En inderdaad ik heb er 1 gevonden zonder info 1op reddit voor de galaxy s5 volgens mij en 1 op het samsung forum ook zonder Info
0 Likes
UpwardFacingDog
Pioneer
Opties
Dit is voor ontwikkelaars, kan zijn voor debuggen van (systeem) apps, spelletjes of dergelijke. Zo blijft jouw telefoon lekker soepel lopen, maar je komt niet zomaar bij dit menu...