op 01-07-2024 02:48 AM
Ik heb zo juist de update met beveiligingspatch van 1 juni 2024 gedaan en nu heb ik problemen met mijn S23+
Na het heropstarten sprong hij telkens terug op vergrendelscherm als ik een menu of galerij of eendert wat opende.
De zijknop ingedrukt houden om hem herop te starten ging ook niet, uiteindelijk herstarte hij van zelf terug op. Nu is het oké, scherm verspringt niet meer. Maar heb wel bij het heropstarten nog steeds de melding dat er een ernstig software probleem is en ik moet controleren op een update, die er niet is, want heb er net ene geinstalleerd.
Weet iemand wat ik nu kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-07-2024 02:16 PM
Uiteindelijk heb ik hem terug naar fabrieksinstellingen gezet want de toetsencombinatie om het recoverymenu te openen werkte ook niet.
Nu werkt alles weer prima.
op 02-07-2024 01:27 PM
Hallo @kimpie,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (Als je die hebt) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Wanneer dit niet heeft gewerkt kan je een een back-up maken om daarna een fabrieksreset te proberen? Zie ook onderstaande link voor instructies. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 02-07-2024 02:16 PM
Uiteindelijk heb ik hem terug naar fabrieksinstellingen gezet want de toetsencombinatie om het recoverymenu te openen werkte ook niet.
Nu werkt alles weer prima.
op 02-07-2024 04:43 PM
op 26-10-2024 11:47 AM
Ik ervaar ook dat ik na de update van vandaag, 26-10-2024, niet meer in kan loggen!
Ook niet met mijn fingerprint.
Wie heeft daar een oplossing voor en ben ik dan al mijn apps en wachtwoorden etc. kwijt ?
Gr. Geert-Jan
op 01-11-2024 10:41 AM
Hallo @Members_Sn6X0q2,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer het nog niet is opgelost kan je proberen de cache geheugen van het toestel te legen. Schakelt hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay