Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Video kwaliteit bij video bellen via WhatsApp valt tegen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2023 09:52 PM)
643 Weergaven
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Ik merk dat de video kwaliteit van het beeld bellen bij whatsapp zeer wazige kwaliteit is. Alsof er vuil op de lens zit, terwijl dit bij gewoon camera gebruik top kwaliteit is. Iemand enig idee hoe dit kan? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

WhatsApp zorgt dat hun app met alle smartphone camera's ter wereld werken, als je kwaliteit wilt is er de Samsung Camera app. Deze is speciaal gemaakt voor jouw toestel en dus beter.

WhatsApp kan niet ook voor elke Phone een aparte camera software maken. Vandaar dat je het moet doen met wat zij hebben gemaakt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

WhatsApp zorgt dat hun app met alle smartphone camera's ter wereld werken, als je kwaliteit wilt is er de Samsung Camera app. Deze is speciaal gemaakt voor jouw toestel en dus beter.

WhatsApp kan niet ook voor elke Phone een aparte camera software maken. Vandaar dat je het moet doen met wat zij hebben gemaakt.
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Dat begrijp ik, maar met mijn s21 ultra was er dat verschil niet, of althans niet zo groot. En die samsung camera app werkt natuurlijk niet als je iemand met een iphone belt.?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is erg vervelend, maar hiervoor moet je bij de makers van Whatsapp zijn. Samsung kan hier verder niks aan doen.
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Misschien omdat die nieuw is. Vaak na een tijdje komt er wel een update
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zou best kunnen gebeuren ja. Vooral als er mensen klagen, dus je moet met hun contact opnemen.
djeshy
First Poster
Opties
Heb het ook erg iritant zeer slecht beeld met s24 ultra in de avond zeer slecht 🔥
0 Likes