Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

USB C Hub, 4K 60Hz HDMI Docking Station USB C Ethernet Multi-port

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2023 08:14 AM)
512 Weergaven
Opties

Semi OT:

goedeavond mede mebers.

Kent iemand een goed werkende en compatible multi port hub die ik kan gebruiken, zowel voor mijn s23U en ook voor mijn Tab s8+?

ik wil ze soms aansluiten op mijn werk monitor, zodat ik mijn kan internetten via de ethernet poort en aansluiten tegelijkertijd via hdmi.

hopelijk ben ik duidelijk geweest.

BVD en fijne avond

16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het is beter om altijd hardware te kopen die orgineel Samsung zijn. Deze zijn gemaakt om optimaal met elkaar samen te werken, en hier is ook goede support voor. Als je met hardware van een derde partij aan de slag gaat dan heb je altijd de kans dat er iets niet werkt of niet helemaal compatibel is.

Op de Samsung website is het product momenteel uitverkocht, het is ook een populair product.

https://www.bol.com/nl/nl/p/samsung-ee-p5400usegeu-usb-c-dockingstation-geschikt-voor-merk-samsung-g...

Hier staat hij te koop.

Met orginele Samsung hardware kun je ook altijd bij Samsung aankloppen voor support.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Opties
Ik begrijp het helemaal. Ben er met u eens! Hebt u trouwens nog ervaring met deze product? Gebruikt u het zelf?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Nee helaas niet, ik heb zo'n adapter niet nodig met mijn huidige setup. Maar ik ken wel iemand die hem onlangs heeft gekocht, een goede vriend van me en hij is er heel blij mee.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Opties
Okido, thanks! Zal nu even erover peinzen
Opties
Good evening:
Ik heb nog een aantal vragen over deze USB-C Hub voordat ik het gaat aanschaffen heb ik nog meer duidelijkheid nodig.
Is de HDMI poort een standaard Type A aansluiting? Of mini of micro? Aan de afbeelding en andere info op Amazon kan ik het niet goed begrijpen.
Andere vraag is, kan ik dus eventueel een Lan kabel + HDMI+ aan mijn TAB-S8+ aansluiten, ook tegelijkertijd opladen als het nodig is?
Bvd en fijne weekend
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goede middag @Doriano Genovese ,

Dat zijn erg goede vragen.

Het heeft een Type A HDMI aansluiting, dus je kan de HDMI kabel gewoon erop aansluiten.

De HUB heeft ook een USB-C oplaadpunt, waarmee je jouw toestel kan opladen terwijl er andere kabels tegelijkertijd erop zijn gesloten, zoals inderdaad de LAN + HDMI kabels.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Opties
Geweldig om te horen, dus dit is precies wat ik zoek en wat ik nodig hebt. Ik moet alles tegelijkertijd kunnen gebruiken als het plots nodig is. Lan aansluiten, HDMI, en opladen als de accu leeg raakt!