op 08-12-2023 03:21 AM - laatst bewerkt op 08-12-2023 09:35 AM door MartijnK
Op 23 november 2023 kocht ik een S23, waarbij mij werd beloofd dat er een Smart 6 zou worden verzonden. Ze beweren dit zelf ook te weten. Nog steeds niet goedgekeurd, laat staan dat de medewerkers van Samsung er iets van afweten; het zijn amateurs, ze zijn oplichters. Eerst Black Friday, dan S23-simkaart en promotieonzin om vervolgens twee weken verder nog steeds niets te ontvangen. Odido liegt met de Samsung-promotie op dezelfde manier. Ik overweeg serieus om alles stop te zetten, genoeg is genoeg. Apple heeft op zijn minst betrouwbare medewerkers, in tegenstelling tot Samsung-medewerkers die geen idee hebben over de status van je product. Ik voel me bedrogen door Samsung met zijn promotie leugens. Jongens, geef duidelijk aan dat de promotie pas na 1 maand wordt goedgekeurd en een maand later wordt verzonden. Dat ik een maand moest wachten op dit product van Samsung. Ik heb mijn les geleerd. Vertrouw het woord van Samsung niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-12-2023 09:30 AM
Hi @Members_b5n3hqA, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt dan je verwacht had. Wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, het is dan ook niet nodig om zo van leer te trekken! Wanneer je het registratieproces hebt voltooid van je promotie aanvraag, krijg je ook een deelname bevestiging per e-mail. Bewaar deze goed! Vanwege het enorme succes kan het helaas wel iets langer duren voordat jouw aanvraag is beoordeeld. Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van per e-mail. Is jouw aanvraag goedgekeurd dan streven we ernaar om de Watch met ongeveer 7 weken bij je af te leveren.
Wil je meer weten over de Black Friday promotie, kijk dan hier: https://bit.ly/3sC5j07
Houd je e-mail dan ook goed in de gaten!
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 08-12-2023 03:17 AM
Op 23 november 2023 kocht ik een S23, waarbij mij werd beloofd dat er een Smart 6 zou worden verzonden. Ze beweren dit zelf ook te weten. Nog steeds niet goedgekeurd, laat staan dat de medewerkers van Samsung er iets van afweten; het zijn amateurs, ze zijn oplichters. Eerst Black Friday, dan S23-simkaart en promotieonzin om vervolgens twee weken verder nog steeds niets te ontvangen. Odido liegt met de Samsung-promotie op dezelfde manier. Ik overweeg serieus om alles stop te zetten, genoeg is genoeg. Apple heeft op zijn minst betrouwbare medewerkers, in tegenstelling tot Samsung-medewerkers die geen idee hebben over de status van je product. Ik voel me bedrogen door Samsung met zijn promotie leugens. Jongens, geef duidelijk aan dat de promotie pas na 1 maand wordt goedgekeurd en een maand later wordt verzonden. Dat ik een maand moest wachten op dit product van Samsung. Ik heb mijn les geleerd. Vertrouw het woord van Samsung niet.
op 08-12-2023 08:04 AM
op 08-12-2023 09:23 AM
Ontvangen jullie de smartwatch? Hoelang duurde de vermeende goedkeuringsprocedure? Het is teleurstellend dat bedrijven op dit niveau informatie achterhouden over de verkoop, die eigenlijk weken of zelfs maanden kan duren. Deze praktijken worden niet alleen door Samsung en Odido toegepast, maar het is ontmoedigend om te zien hoe ze met mensen omgaan. Ze nemen keuzes voor je, wat een oneerlijke manier is om opgelicht te worden.
op 08-12-2023 09:30 AM
Hi @Members_b5n3hqA, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt dan je verwacht had. Wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, het is dan ook niet nodig om zo van leer te trekken! Wanneer je het registratieproces hebt voltooid van je promotie aanvraag, krijg je ook een deelname bevestiging per e-mail. Bewaar deze goed! Vanwege het enorme succes kan het helaas wel iets langer duren voordat jouw aanvraag is beoordeeld. Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van per e-mail. Is jouw aanvraag goedgekeurd dan streven we ernaar om de Watch met ongeveer 7 weken bij je af te leveren.
Wil je meer weten over de Black Friday promotie, kijk dan hier: https://bit.ly/3sC5j07
Houd je e-mail dan ook goed in de gaten!
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 08-12-2023 09:38 AM
Een gebrek aan transparantie over de status van vertraagde promotieleveringen, waarbij medewerkers niet op de hoogte zijn, kan duiden op misleidende praktijken en een verslechterende bedrijfsethiek. Dit kan leiden tot een afname van het consumentenvertrouwen, negatieve interne werkomgeving en uiteindelijk economische gevolgen, waaronder mogelijke personeelsinkrimping als het bedrijf zijn financiële situatie niet adequaat beheert.
op 08-12-2023 09:45 AM
Bedankt voor je feedback 👍 Ik zal dit ook intern doorzetten en wellicht kunnen we het vertrouwen in de toekomst weer enigszins herstellen! Uiteraard wensen we je ondanks deze ervaring heel veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe aanwinst en hopelijk heb je ook snel de Watch in bezit 💙
Goed weekend,
Martijn
op 08-12-2023 01:18 PM
op 08-12-2023 04:08 PM
op 13-12-2023 10:10 AM