Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Teleurstelling over promotie beloften

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2023 03:21 AM)
629 Weergaven
Members_b5n3hqA
First Poster
Opties

Op 23 november 2023 kocht ik een S23, waarbij mij werd beloofd dat er een Smart 6 zou worden verzonden. Ze beweren dit zelf ook te weten. Nog steeds niet goedgekeurd, laat staan dat de medewerkers van Samsung er iets van afweten; het zijn amateurs, ze zijn oplichters. Eerst Black Friday, dan S23-simkaart en promotieonzin om vervolgens twee weken verder nog steeds niets te ontvangen. Odido liegt met de Samsung-promotie op dezelfde manier. Ik overweeg serieus om alles stop te zetten, genoeg is genoeg. Apple heeft op zijn minst betrouwbare medewerkers, in tegenstelling tot Samsung-medewerkers die geen idee hebben over de status van je product. Ik voel me bedrogen door Samsung met zijn promotie leugens. Jongens, geef duidelijk aan dat de promotie pas na 1 maand wordt goedgekeurd en een maand later wordt verzonden. Dat ik een maand moest wachten op dit product van Samsung. Ik heb mijn les geleerd. Vertrouw het woord van Samsung niet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_b5n3hqA, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt dan je verwacht had. Wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, het is dan ook niet nodig om zo van leer te trekken! Wanneer je het registratieproces hebt voltooid van je promotie aanvraag, krijg je ook een deelname bevestiging per e-mail. Bewaar deze goed! Vanwege het enorme succes kan het helaas wel iets langer duren voordat jouw aanvraag is beoordeeld. Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van per e-mail. Is jouw aanvraag goedgekeurd dan streven we ernaar om de Watch met ongeveer 7 weken bij je af te leveren.

Wil je meer weten over de Black Friday promotie, kijk dan hier: https://bit.ly/3sC5j07

Houd je e-mail dan ook goed in de gaten!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Members_b5n3hqA
First Poster
Opties

Op 23 november 2023 kocht ik een S23, waarbij mij werd beloofd dat er een Smart 6 zou worden verzonden. Ze beweren dit zelf ook te weten. Nog steeds niet goedgekeurd, laat staan dat de medewerkers van Samsung er iets van afweten; het zijn amateurs, ze zijn oplichters. Eerst Black Friday, dan S23-simkaart en promotieonzin om vervolgens twee weken verder nog steeds niets te ontvangen. Odido liegt met de Samsung-promotie op dezelfde manier. Ik overweeg serieus om alles stop te zetten, genoeg is genoeg. Apple heeft op zijn minst betrouwbare medewerkers, in tegenstelling tot Samsung-medewerkers die geen idee hebben over de status van je product. Ik voel me bedrogen door Samsung met zijn promotie leugens. Jongens, geef duidelijk aan dat de promotie pas na 1 maand wordt goedgekeurd en een maand later wordt verzonden. Dat ik een maand moest wachten op dit product van Samsung. Ik heb mijn les geleerd. Vertrouw het woord van Samsung niet.

0 Likes
veronicah
Student
Opties
Ik heb de zelfde situatie mee gemakt.
0 Likes
Members_b5n3hqA
First Poster
Opties

Ontvangen jullie de smartwatch? Hoelang duurde de vermeende goedkeuringsprocedure? Het is teleurstellend dat bedrijven op dit niveau informatie achterhouden over de verkoop, die eigenlijk weken of zelfs maanden kan duren. Deze praktijken worden niet alleen door Samsung en Odido toegepast, maar het is ontmoedigend om te zien hoe ze met mensen omgaan. Ze nemen keuzes voor je, wat een oneerlijke manier is om opgelicht te worden.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_b5n3hqA, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt dan je verwacht had. Wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, het is dan ook niet nodig om zo van leer te trekken! Wanneer je het registratieproces hebt voltooid van je promotie aanvraag, krijg je ook een deelname bevestiging per e-mail. Bewaar deze goed! Vanwege het enorme succes kan het helaas wel iets langer duren voordat jouw aanvraag is beoordeeld. Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van per e-mail. Is jouw aanvraag goedgekeurd dan streven we ernaar om de Watch met ongeveer 7 weken bij je af te leveren.

Wil je meer weten over de Black Friday promotie, kijk dan hier: https://bit.ly/3sC5j07

Houd je e-mail dan ook goed in de gaten!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

Members_b5n3hqA
First Poster
Opties

Een gebrek aan transparantie over de status van vertraagde promotieleveringen, waarbij medewerkers niet op de hoogte zijn, kan duiden op misleidende praktijken en een verslechterende bedrijfsethiek. Dit kan leiden tot een afname van het consumentenvertrouwen, negatieve interne werkomgeving en uiteindelijk economische gevolgen, waaronder mogelijke personeelsinkrimping als het bedrijf zijn financiële situatie niet adequaat beheert.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Bedankt voor je feedback 👍 Ik zal dit ook intern doorzetten en wellicht kunnen we het vertrouwen in de toekomst weer enigszins herstellen! Uiteraard wensen we je ondanks deze ervaring heel veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe aanwinst en hopelijk heb je ook snel de Watch in bezit 💙

Goed weekend,

Martijn

Herfststorm
Pioneer
Opties
Ik denk dat geduld een schone zaak is. Je krijgt iets, dat het niet binnen een week aangekomen is, betekent niet dat dit een een oplichtingszaak is.
Ik heb 2,5 jaar terug een Google Nest audio gekregen bij mijn Samsung, duurde even, maar werd keurig geleverd. Ik krijg nu ook de Smartwatch, en ik wacht wederom geduldig af. Komt wel goed, ik heb alle vertrouwen in samsung.
chappie1965
Pioneer
Opties
Vertrouwe wat weg is komt niet zomaar terug samsung
0 Likes
SassieLeder
Journeyman
Opties
Ik heb ook nog steeds geen bevestiging, terwijl ze zeggen dat ik er zeker recht op heb
0 Likes