Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tijdslot internet op mijn telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2023 11:41 PM)
347 Weergaven
Lynnv05
Apprentice
Opties

Hoi, ik kocht deze zomer een #s23 ultra, ik ben niet zo goed met gadjets dus daarom vraag ik het even hier 👇

Ik zou graag hebben dat mijn internet automatisch niet meer werkt van 23u tot smorgens 7u, is dit een mogelijkheid? Ik wil niet alles uitzetten want wil wel nog berijdbaar blijven telefonisch. Maar ik krijg zoveel mensen die sturen savonds met gevolg dat ik gedwongen ben te blijven  antwoorden. 

Ik heb al niet storen maar mijn tekstbalonnetjes van messenger  komen wel nog altijd op mijn scherm waardoor ik weer vertrokken ben. Vliegtuigstand hoorde ik dat het bellen niet meteen doorkomt  waardoor dit ook geen optie is. 

Iemand tips ? 

Groetjes lynn

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
7Mink
Pioneer
Opties
Hoi Lynn,
Als het goed is kan je naar Routine en Modes. Daar kan je een routine instellen.

Bijvoorbeeld vanaf x tijd tot x tijd; Geen internet, geen sms en/of geen bellen etc.

Je kan ook belangrijke contacten toegang geven, zodat hun altijd jou kunnen bereiken.

Veel succes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
7Mink
Pioneer
Opties
Hoi Lynn,
Als het goed is kan je naar Routine en Modes. Daar kan je een routine instellen.

Bijvoorbeeld vanaf x tijd tot x tijd; Geen internet, geen sms en/of geen bellen etc.

Je kan ook belangrijke contacten toegang geven, zodat hun altijd jou kunnen bereiken.

Veel succes!
0 Likes
Lynnv05
Apprentice
Opties

Hoi, de meldingen komen daarmee niet op je overzicht maar komen nog steeds door. Het zou echt gaan over iets die het internet ook echt automatisch afzet op dat uur,toch bedankt voor je tijd 🙏🏼

0 Likes
Lynnv05
Apprentice
Opties

Toch gelukt, je had nog een tweede tablad. Danjewel voor de hulp 🙏🏼

7Mink
Pioneer
Opties
Geen probleem! Fijn dat het gelukt is. Routine & Modes zijn superhandig als je weet hoe je ze moet instellen.

Bijvoorbeeld: je kan instellen wanneer je batterijsaver aan- en/of uitgaat. Veel plezier en fijne dag verder!