Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg na update one ui 7.0

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
787 Weergaven
Members_nRZTjcq
First Poster
Opties

Zijn er meer mensen die nu 2 keer per dag hun telefoon moeten opladen ? Van waar deze groote verandering? Ik koop een samsung dit lijkt mij te veel op een iPhone.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Veel mensen hebben hier last van. Er komen updates aan om dit te verbeteren.

Tot die tijd kun je gebruik maken van batterij-tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Veel mensen hebben hier last van. Er komen updates aan om dit te verbeteren.

Tot die tijd kun je gebruik maken van batterij-tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
RoMi2017
Student
Opties
Een fix voor dit probleem zou heel fijn zijn!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er komt vanzelf een update hiervoor. Tot die tijd kun je de batterij tips toepassen.
widajono
Pioneer
Opties
Heb daar ook last van. Gebeurt vaker na een update dus gaf die al de schuld.
Mag ik iets vragen wat ook met de update te maken heeft? Mijn wifi staat aan maar heeft afgelopen 2 dagen niet gewerkt zodat ik nu, halverwege de maand, al bijna door mijn bundel heen ben 😮 🤔 😡
Tablet heeft nergens last van dus ligt niet aan de wifi...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @widajono,

Dat is wel heel erg bijzonder. Had je nog gecontroleerd of het wel constant verbonden was aan jouw wifi netwerk? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
widajono
Pioneer
Opties
Hallo Ajay,
Natuurlijk heb ik dat als eerste gecontroleerd. Mijn wifi stond aan maar had geen verbinding. Andere apparaten hadden wel continu verbinding dus het lag echt aan mijn telefoon.
Ik gebruik normaal tussen 800 en 1500 MB. Nu, halverwege de maand zit ik al op 3200 MB...
Heb ook verschillende apps waarop ik was uitgelogd. Lastig maar dat heeft verder geen consequenties.
Ik baal wel echt...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie widajono,

Heb je het kunnen testen of dit ook zo is op andere wifi netwerken en had je de verbindingsinstelling ook gereset? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
widajono
Pioneer
Opties
Ik heb dat niet op andere netwerken kunnen testen. Het gaat om 2 data, op beide data ben ik groot gedeelte van de dag thuis geweest. Daar ben ik ook het meest actief op mijn telefoon.
Ik baal hier echt van. Ben constant mijn wifi aan het checken en gisteren was ik een dagje weg en had geen bereik omdat mijn 4G bundel op was...
0 Likes
Jawiver
Student
Opties

Niet te doen dit. Ik hoop echt dat de updates nu snel komen want minimaal 2 keer per dag je telefoon opladen is absurt.  Misschien  toch maar geen samsung meer voor mij. 

0 Likes