Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm van S23 is gebarsten.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2023 08:06 PM)
356 Weergaven
smetje01
Apprentice
Opties

Het scherm van mijn 7 maanden oude S23 ultra is gebarsten. 
Screenprotector aanwezig, beschermhoes en is bij mijn weten niet gevallen.
Ik viel echt uit de lucht toen ik plots barsten in mijn scherm zag. 

Samsung met hun mooie website beloofd een sublieme en snelle herstel dienst. 
Alles is niets minder waar en kunnen ze dit niet waarmaken! 

Mijn smartphone is verzekerd via Samsung Care, maar deze herstelling kan enkele gebeuren via een Samsung Service Center of ophalen/verzenden. 

Gezien mijn toestel voor professionele doeleinden gebruikt wordt, waarop ook twee telefoonnummers actief staan kan ik deze gewoon niet 3 dagen missen. Ik kan het scherm nog gebruiken dus voor mij hoeft de herstelling morgen niet te gebeuren, maar ik wou op zijn minst een afspraak zien te regelen bij een Service Center gezien het voor mij een ruimte tijd rijden is naar daar. Ook dat kan men niet garanderen dat dit dan dezelfde dag hersteld zal worden. We staan voor je klaar, #binnenhetuurhersteld moeten ze dringen van hun website verwijderen... 

Er is een erkende partner servicepunt 10min. van mijn deur, maar niet geldig via deze verzekering. #kafka
Echt, hoe moeilijk kunnen ze het de mensen eigenlijk maken? 

Je koopt een smartphone van 1.500€ en dit is de service die ze geven, schandalig gewoon. 
Nogmaals, ik heb geduld maar je loopt gewoon met je hoofd tegen de muur.

Al jaren veel Samsung gekocht, maar nu begin ik toch te twijfelen.

Iemand tips waar je terecht kan voor degelijke hulp en communicatie? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @smetje01, goedemiddag.

Het is natuurlijk fijn wanneer je telefoon het niet meer goed doet. Omdat je gebruik maakt van je verzekering zal dit ook via de verzekering moeten worden aangemeld. Jouw telefoon wordt dan opgehaald en het eigen risico betaal je dan ook direct bij de bezorger.

Zodra jouw telefoon weer klaar is, wordt deze ook zo snel mogelijk naar je verstuurd 😇

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eaMO7Q

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Hoi Het beste is om dan toch naar de service center te gaan van samsung zelf daar wordt het serieusin behandelinggenomen. Ik ben zelf voor wat anders gegaan en dat was in Rotterdam. En werd toen vriendelijk geholpen. Dat het bij de normale klantenservice niet soepel loopt is om dat ze van het hoofdkantoor zijn die ook in Amsterdam is gevestigd maar dan naast Schiphol. En ik heb al eens gehoord bij het center service van Rotterdam dat ze bij het hoofdkantoor heel erg deuk hebben en daardoor niet altijd in de gelegenheid zijn om dingen op te lossen. Ik ben zelf ook jaren gebruiker van samsung en heb gelukkig niet veel problemen er mee gehad. Maar mijn beste ervaring was bij service center Rotterdam. Op Google vindje waar hij zit. En hij ligt gelegen in een winkel straat. Vanaf station Rotterdam centraal is ongeveer half uurtje lopen er naar toe. Ik snap wel de irritatie. Maar het komt goed. De winkel is vanaf 10uur open op werkdagen. Mocht dit te ver zijn voor jou dan kun je ook terecht in Utrecht. Succes.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @smetje01, goedemiddag.

Het is natuurlijk fijn wanneer je telefoon het niet meer goed doet. Omdat je gebruik maakt van je verzekering zal dit ook via de verzekering moeten worden aangemeld. Jouw telefoon wordt dan opgehaald en het eigen risico betaal je dan ook direct bij de bezorger.

Zodra jouw telefoon weer klaar is, wordt deze ook zo snel mogelijk naar je verstuurd 😇

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eaMO7Q

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200