Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung pass

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2023 11:55 PM)
267 Weergaven
Donnysmeets
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb sinds vandaag de s23 ultra. Heb alles overgezet met smart switch  alles is gelukt alleen samsung pass werkt niet.  Bij het inloggen vul ik mijn email in en wachtwoord dan gaat hij verder en vraagt om huidige wachtwoord. Ik kan in vullen wat ik wil maar hij pakt hem niet

0 Likes
9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Meld u op de nieuwe telefoon af bij het Samsung-account in Instellingen > Accounts en back-up > Accounts beheren en log opnieuw in. Controleer of dat helpt.

0 Likes
Donnysmeets
First Poster
Opties
Goedemiddag, heb ik net geprobeerd werkt ook helaas niet. Met huidig wachtwoord bedoelen ze toch van mijn Samsung account? Op mijn oude telefoon kan ik wel gewoon inloggen
0 Likes
bjorn87
Navigator
Opties
Je kan ipv wachtwoord ook qr code scannen, dan hoef je wachtwoord niet over te tikken. Zo heb ik dat ook gedaan bij aanmelden met Samsung Account. Daarna aanmelden bij Samsung Pass en daarna wel even synchroniseren, anders heb je oude wachtwoorden.
0 Likes
Donnysmeets
First Poster
Opties
Dat heb ik nu gedaan en nu zegt hij dat pass tijdelijk niet beschikbaar is
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Donnysmeets, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je de telefoon ook al eens opnieuw opgestart? Als je gaat naar Instellingen > Apps > Samsung Pass > Opslag en kies hier voor cache legen. Lukt het nu wel?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Donnysmeets
First Poster
Opties
Hallo martijn,

Telefoon is up 2 date, heb meerdere keren gegevens gewist en de Telefoon aan en uit gehad. Moet ik bij dit scherm een andere wachtwoord in voeren ? IMG-20231205-WA0004_1000019145_1701786557.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit wachtwoord is van jouw Samsung account.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Donnysmeets
First Poster
Opties
Dat vul ik ook in maar hij pakt hem niet. Ben ook al eens uitgelogd op de telefoon en mijn wachtwoord veranderd van mijn Samsung account. Maar blijt aan geven probeer nog eens
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat een fabrieksreset dit kan verhelpen 😇

0 Likes