Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 ultra snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2024 07:52 PM)
512 Weergaven
johnpw101
Pioneer
Opties
Hoi ik merk sins de andriod update 6.1 dat mijn batterij snel leeg is en warem word en de scheremtijd van 9 tot 12 uur nu 7 tot 8 uur is kan het klope dat door de update 6.1 de battery sneller leeg is?
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

De 6.1 update veroorzaakt geen batterij drain. Waarschijnlijk is er wat mis op jouw toestel.

Heb je het toestel al herstart?

Even kijken bij instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij of er apps zijn die veel batterij verbruiken en hier screenshots posten.

Hier zijn nog wat batterijduur-tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
johnpw101
Pioneer
Opties
Oke day zou kunne maar zie ook berichten voorbij komen dat i door 6.1 sneller leeg is wat is dat dan?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is niet zo, bij sommige gebruikers lijkt het zo maar er is altijd een andere oorzaak.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Laporte
Explorer
Opties
Als je naar instellingen -> batterij gaat, kun je zien welk programma het meest van je batterij verbruikt
johnpw101
Pioneer
Opties
Heb ik gedaan en een battery test en dan zie ik dit1716230580315.jpg1716230580332.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @johnpw101,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes