Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 ultra met bedrade oortjes en Buds

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2025 07:13 PM)
316 Weergaven
Members_0fYEOZC
Student
Opties

Ik kan al een tijdje geen bedrade oortjes gebruiken op mijn telefoon.

Heb alle soorten oortjes geprobeerd, maar niks werkt, ook een dac werkt niet en krijg elke keer als ik iets in plug krijg ik een melding met; het usb apparaat wordt niet herkent

Iemand die hier ook problemen mee heeft ? 

Heb de galaxy buds ook maar dit is niet zo fijn voor het gamen, omdat het geluid 0.5 - 1 seconden later aan komt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_0fYEOZC
Student
Opties

Bedankt voor uw reactie,

Met die omhoog knop gaat het niet

Maar omlaag dan start hij opnieuw en meer doet hij niet .

Heb zelfs de telefoon gerest naar fabrieks instellingen en nee hoor.

Wel heb ik wat anders gevonden, dat is het volgende:

De galaxy earbuds hebben blijkbaar een game mode... jammer dat ik dit niet eerder heb gezien of gehoord ( zou me wat euro's besparen )

Maarja met de game mode is mijn probleem wel opgelost omdat het geluid wel synchroon loopt en niet vertraagt is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_0fYEOZC,

Dat is inderdaad erg bijzonder, je wilt wilt gewoon jouw toestel ook met oortjes kunnen gebruiken. Ter controle, is jouw S23 helemaal up-to-date en heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
Members_0fYEOZC
Student
Opties

Bedankt voor uw reactie,

Met die omhoog knop gaat het niet

Maar omlaag dan start hij opnieuw en meer doet hij niet .

Heb zelfs de telefoon gerest naar fabrieks instellingen en nee hoor.

Wel heb ik wat anders gevonden, dat is het volgende:

De galaxy earbuds hebben blijkbaar een game mode... jammer dat ik dit niet eerder heb gezien of gehoord ( zou me wat euro's besparen )

Maarja met de game mode is mijn probleem wel opgelost omdat het geluid wel synchroon loopt en niet vertraagt is.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat je een oplossing hebt gevonden Members_0fYEOZC,

Gamingmodus helpt vertragingen in gesynchroniseerd geluid te minimaliseren. Ik wens je nog veel plezier met jouw Buds en S23! Wanneer je nog vragen en.of opmerkingen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Tjoepie
First Poster
Opties
Valt er in zijn algemeenheid iets over te zeggen of het nuttig is om een draagbare dac op een Galaxy aan te sluiten of is een goede koptelefoon meer dan genoeg?
0 Likes