Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Grijs rondje met wit kruis erin

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2025 08:44 AM)
934 Weergaven
Rolig
Journeyman
Opties
Hallo, ik heb sinds kort een grijs rondje met een wit kruis erin in mijn beeldscherm staan. Helemaal onderin en heeft geen functie. Het stoort mij enorm. Weet iemand hoe ik dit wegkrijgen? Zie afbeelding.

image

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rolig
Journeyman
Opties
Goedemorgen Ajay, gisteren een software update gehad en.......tot nu toe is het kruisje weg.......laten we hopen dat dit zo blijft. Anders meld ik me hier weer. Cachegeheugen heb ik dus niet gewist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
britt-23
Journeyman
Opties
Ben er achter, komt door de ziggo safe online app. Heb deze dan ook direct verwijderd

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goedemorgen, er is een oud topic met een zelfde soort melding. Gebruik je One Note? https://eu.community.samsung.com/t5/mobiele-apps-services/rondje-met-kruis-gaat-niet-weg-van-galaxy-...
Rolig
Journeyman
Opties
Ja, one note gebruik ik. Die topic heb ik ook gelezen maar dat is het niet helaas
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je ook al eens geprobeerd om de navigatiebalk te wisselen van gebaren terug naar knoppen?
0 Likes
Rolig
Journeyman
Opties
Heb ik net geprobeerd, maar dat is het ook niet helaas.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit wordt veroorzaakt door een app op de achtergrond. 

Op het kruisje klikken werkt niet?

Ga eens naar je instellingen-> apparaat onderhoud-> geheugen en kijk welke apps op de achtergrond actief zijn en schoon deze op.  Als de apps hier verdwijnen uit de actieve lijst en het kruisje ook dan weet je dat het een van deze apps is geweest. (idem met als het blijft en er een app blijft staan)

Rolig
Journeyman
Opties
Goedemorgen, op het kruisje klikken helpt niet. Dat heeft nl geen enkele functie. De apps heb ik nu opgeschoond maar het kruisje blijft nog altijd staan.
Het blijft een vervelend irritant kruisje
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Rolig,

Ik help je graag verder. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Rolig
Journeyman
Opties
Goedemorgen Ajay, gisteren een software update gehad en.......tot nu toe is het kruisje weg.......laten we hopen dat dit zo blijft. Anders meld ik me hier weer. Cachegeheugen heb ik dus niet gewist.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Rolig,

Ik hoop dat het kruisje inderdaad ook wegblijft. Ik wens je nog veel plezier met jouw S23! Wanneer de issue weer terugkomt en/of je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes