Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 Ultra Battery Life

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2023 11:20 AM)
389 Weergaven
Arsal135
Student
Opties
My samsung s23 ultra is not giving me that much battery as it should be.
I am on average getting 6+ hours of battery time in full charge.
Any one facing the same problem?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Het is bekend dat apps voor sociale media de batterij opslokken. 6+ uur SoD lijkt OK.

U kunt de SoD mogelijk verder verhogen door een aantal batterijbesparende maatregelen te nemen, zoals het selecteren van het licht profiel, het inschakelen van de batterijbesparingsmodus, het beperken van het gebruik van apps op de achtergrond, het overschakelen van het mobiele netwerk van 5G naar 4G, het gebruik van wifi waar mogelijk, het verminderen van de schermhelderheid, resolutie, enz.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Arsal135
Student
Opties
This is recent usage Screenshot_20230616_111735_Device care.jpg
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Het is bekend dat apps voor sociale media de batterij opslokken. 6+ uur SoD lijkt OK.

U kunt de SoD mogelijk verder verhogen door een aantal batterijbesparende maatregelen te nemen, zoals het selecteren van het licht profiel, het inschakelen van de batterijbesparingsmodus, het beperken van het gebruik van apps op de achtergrond, het overschakelen van het mobiele netwerk van 5G naar 4G, het gebruik van wifi waar mogelijk, het verminderen van de schermhelderheid, resolutie, enz.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arsal135, good afternoon.

Welcome at the Samsung Community and thank you for reaching out to us. One of our Samsung Member Stars has made a topic to get an even better battery usage. If you go to: https://bit.ly/3Pl3gq3 and perhaps some of the tips may work for you as well 😇

Kind regards,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sjors1982
Pathfinder
Opties
Ik doe ongeveer 36 uur met max resolutie, AOD, 120 hertz. Ik ben zo'n 6 uur actief in 36 uur op het toestel.
0 Likes