Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst of krassen in scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2023 12:31 PM)
1899 Weergaven
kimpietjeuh
Explorer
Opties

Hallo,

Afgelopen maandag kocht ik bij Telenet een Galaxy S23

Gisteren moest ik weg en had ik hem gewoon in mijn handtas gestoken in het voorziene zakje.

Ik haal hem er 's avonds uit en zie ik ineens een kras/barst ( ik ben er niet uit wat het juist is)

Ik ben er helemaal ondersteboven van. Heb zoiets niet eerder meegemaakt.

Ik neem aan dat scherm beschadiging niet onder garantie valt. Maar het is toch ook niet normaal dat dit zomaar barst/krast?  Wat kan ik nu het beste doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
kimpietjeuh
Explorer
Opties

Beste,

Ik ben gisteren terug naar de Telenet store geweest, volgens hun zijn het krassen en geen barsten. Ik heb er daar een screenprotector (gel) laten opzetten. Ik heb nu even het budget niet om het te laten herstellen. ( Ik neem aan dat dit niet onder de garantie valt).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
mike12343
Explorer
Opties
Denk dat het de screenprotector is .Die is heel dun
0 Likes
kimpietjeuh
Explorer
Opties

Die heb ik nog niet, is besteld. Mijn man vind het ook iets raar. Ik keek gister avond nog eens te goei en zag ik rechts in de onderhoek nog een klein krasje/ barstje bij. En ik had hem heel de avond niet meer aangeraakt want hij lag op mijn bureau. Heel vreemd allemaal. Ik durf hem niet meer te gebruiken. Heb terug mijn oud toestel (A52) in gebruik nu. 

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Op de telefoon zit standaard een protector. Het kan goed zijn dat daar een kras op zit maar op het scherm van je telefoon niet.
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Is dat zo? Daar zit toch zo'n heel dun plastic ding overheen?
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Weer wat geleerd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Erg jammer dat je toestel zo snel beschadigd is geraakt.

Ik zou het laten repareren want dit is zonde > https://bit.ly/2jwV3SJ 

Verder zou ik een goede screen protector aanschaffen. Ik raad altijd die van Whitestone Dome aan. Makkelijk te installeren > werkt met vingerafdruk en heeft niet zon lelijk rondje in het midden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
kimpietjeuh
Explorer
Opties

Beste,

Ik ben gisteren terug naar de Telenet store geweest, volgens hun zijn het krassen en geen barsten. Ik heb er daar een screenprotector (gel) laten opzetten. Ik heb nu even het budget niet om het te laten herstellen. ( Ik neem aan dat dit niet onder de garantie valt).

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt dit valt niet onder de garantie. Gel is niet zo heel sterk dus daar zou ik nog goed over nadenken in de toekomst.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mike1512
Journeyman
Opties
Ik heb een soortgelijke probleem, met mijn 2 week oude Samsung S23 Ultra. Binnen 1 week plotseling een aantal diepe krassen midden in het scherm. Heb vanaf dag 1 een UBPro case eromheen en draag mijn telefoon altijd op mijn heup met de bijgeleverde riemclip. Waardeloos die nieuwe Gorilla V2 glas !
0 Likes