Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 promotie galaxy watch4

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2023 07:29 PM)
206 Weergaven
CaRLoZ187
Apprentice
Opties
Ik heb op 10 oktober mij geregistreerd voor deelname aan de Samsung Galaxy S23 promotie waarbij je een SM-R865F cadeau krijgt. Ik heb op 10 oktober ook de bevestigingsmail ontvangen. Registratienummer is NLD11128747MPTT. Na deze mail heb ik niks meer gehoord.
Wat is de status inmiddels?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CaRLoZ187, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat jouw aanvraag nog niet is beoordeeld. Ook zie ik verder geen bijzonderheden en ziet alles er goed uit, al dien ik wel aan te geven dat ik hier niet het laatste woord in heb 😇

Zodra jouw aanvraag ook is beoordeeld krijg je hier ook bericht van, houd je e-mail dan ook goed in de gaten!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Meestal duurt dit toch al snel richting 8 weken. Gewoon geduldig afwachten. Je krijgt vanzelf bericht als het is verzonden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
CaRLoZ187
Apprentice
Opties
Ja ik begrijp dat het versturen een tijd duurt. Ik weet alleen niet of het goedgekeurd is of niet.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CaRLoZ187, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat jouw aanvraag nog niet is beoordeeld. Ook zie ik verder geen bijzonderheden en ziet alles er goed uit, al dien ik wel aan te geven dat ik hier niet het laatste woord in heb 😇

Zodra jouw aanvraag ook is beoordeeld krijg je hier ook bericht van, houd je e-mail dan ook goed in de gaten!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
CaRLoZ187
Apprentice
Opties
Ok bedankt voor de informatie. Dan wacht ik rustig af.
Kaja_koen
Apprentice
Opties
Heb je ondertussen al wat ontvangen?
0 Likes
CaRLoZ187
Apprentice
Opties
Ja binnen 2 weken na de goedkeuring heb ik de watch ontvangen.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Fijn dat je jouw horloge inmiddels binnen hebt @CaRLoZ187! Ik hoop dat je ervan geniet.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes