Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promo afgewezen

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2024 01:22 PM)
335 Weergaven
Artie63
First Poster
Opties

Beste Community,

Op 1 December een s23 gekocht in verband met de promo gratis smart 6 horloge.

Alles netjes ingevuld , duidelijke foto erbij dat de promo geld tot 3 December , word mijn verzoek afgewezen omdat ik het bij Odido heb gekocht en daar geld de promo tot 27-11-2023 maar daar kom je pas achter op het moment dat je registreert ?

Hoe moet ik Samsung overtuigen dat ze in gebreke zijn gebleven bij het verspreiden van deze promo . ik vind het als jaren lange samsung gebruiker echt heel slecht . Screenshot_20231206_180018_Gallery.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het is altijd van groot belang om van te voren goed de voorwaarden van de promoties te lezen, kijken welke winkels meedoen en wat de einddatum is. Dus in principe is dit niet de schuld van Samsung.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Artie63 ,

Zou je ook het registratienummer kunnen delen? Dan kan het worden uitgezocht.

Artie63
First Poster
Opties
NLD11624551SRSG dit is het registratie nummer bij de afwijzing
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw gegevens Members_Mww43cK,

Klopt het dat je jouw toestel bij Odido hebt gekocht? Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht bij Vodafone of Hollandsnieuwe in Nederland. Zie onderstaande link.

https://bit.ly/47xXA21

Wanneer de actie waarnaar je toe refereert via Odido loopt, raad ik aan de winkel te contacteren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Artie63
First Poster
Opties
Dit is toch een Samsung promo ... zie meegestuurde foto .. ik wil niet van het kastje naar de muur gestuurd worden , Odido verwijst naar Samsung .. en ik heb de Galaxy s23 gekocht dus dat hoort bij deze promo . Ik ben uitgegaan van de reclame diee ik heb meegezonden , daar staat helemaal geen provider bij. Pas als je registreert, dat doe je pas als je het toestel in handen hebt .
Waarom is het zo moeilijk om jullie fout toe te geven ?? Lees de advertentie en zeg mij waar het mis gaat .

Vriendelijke groet
Ron Tonkes.
0 Likes
Herfststorm
Pioneer
Opties
Volgens deze screenshots was de Odido promotie op 1-12 al afgelopen. De data die jij stuurde was voor de promo van HN en Vodafone.

Zie ook https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=4BXYA4NNC7G541706308853229.jpg1706308853247.jpg1706308853261.jpg
0 Likes
Artie63
First Poster
Opties
Dat begrijp ik nu ook maar waar staat op deze advertentie dat het alleen geld voor HN en Vodafone ? Daar ben ik dus ingetrapt , op het moment dat je op registreren drukt moet je je provider aangeven en dan zie je pas dat het bij Odido is verlopen maar toen had ik mijn S23 al aangeschaft.
Ik voel me echt in de maling door Samsung en dat had ik niet verwacht van zo een gerenommeerd bedrijf.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het is altijd van groot belang om van te voren goed de voorwaarden van de promoties te lezen, kijken welke winkels meedoen en wat de einddatum is. Dus in principe is dit niet de schuld van Samsung.

Artie63
First Poster
Opties
Waarom dan zo een advertentie? Waarom staat er niet bij geld alleen voor HN en Vodafone , kleine moeite lijkt mij , ook via X en Messenger contact gehad en ik blijk niet de enige te zijn ... ik vind dat Samsung wel degelijk verantwoordelijk is voor hun eigen advertenties en de context .
Het is vechten tegen de bierkaai, wat kan samsung een paar ontevreden klanten schelen , had netjes geweest om deze fout toe te geven en alsnog het horloge op te sturen , dat was een van de redenen waarom ik de S 23 zo vroeg heb aangeschaft , mijn abonnement loopt tot half januari dus ik had kunnen wachten ... echt heel jammer dit. 🙄.
0 Likes