Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten: Weergave plotseling naar [Huisnummer + Straatnaam]

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2024 11:00 AM)
468 Weergaven
NielsV
Explorer
Opties
Bij heel veel van mijn persoonlijke contacten is er plotseling iets in de weergave van de adressen veranderd. Dit geldt zowel in Samsung's eigen contacten app als in de lijst met contacten van de Outlook app. De volgorde van het adres was altijd[Straatnaam + Huisnummer] (Herenweg 77), maar nu is dit veranderd in[Huisnummer + Straatnaam] (77 Herenweg). Het staat dus niet meer op z'n Nederlands, maar op z'n Amerikaans. Zelf heb ik niets aangepast, het viel me op 24 januari plotseling op. Op 23 januari heb ik echter wel een software update van Samsung ontvangen en geïnstalleerd. Het probleem speelt zowel bij contacten die hun oorsprong hebben uit mijn Hotmail e-mailadres als uit mijn Gmail adres. Lokaal opgeslagen adressen heb ik niet. Op mijn S23 staat Android 14 met One UI 6.0. Op mijn tablet (Galaxy S5e) speelt het issue ook. Als ik op mijn laptop via de browser de contacten in Hotmail controleer zie ik geen probleem, dus de brondata is niet de oorzaak. Hebben jullie hier ook last van?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
NielsV
Explorer
Opties
Ik heb inmiddels reeds bestaande back-up bestanden van contacten in zowel Gmail als Hotmail geïmporteerd met behulp van mijn computer en het probleem is weer voorbij. Wat er precies gespeeld heeft is voor mij nog altijd onduidelijk, maar het lijkt hiermee weer verholpen te zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @NielsV,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit inderdaad hinderlijk voor je is kan je via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
NielsV
Explorer
Opties
Ik heb inmiddels reeds bestaande back-up bestanden van contacten in zowel Gmail als Hotmail geïmporteerd met behulp van mijn computer en het probleem is weer voorbij. Wat er precies gespeeld heeft is voor mij nog altijd onduidelijk, maar het lijkt hiermee weer verholpen te zijn.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Mooi om te lezen dat het is opgelost NielsV,

Wanneer je nog meer vragen en/of opmerkiungen hebt, stel ze gerust.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_5zNIolX
First Poster
Opties

Heel vervelend dat alle huisnummers verplaatst zijn. Bovendien staat in de app de postcode achter de plaatsnaam in plaats van ervoor. Waarom kan dit niet aangepast worden voor de Nederlandstalige app? Bij Microsoft en Google is het geen probleem. Bij de Samsung app kan ik echter meer gegevens plaatsen en dat vind ik fijner.

0 Likes