Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promoactie afgewezen om dat IMEI nummer van mijn fonkelnieuwe telefoon al gebruikt zou zijn, hoe dan?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2024 03:54 PM)
240 Weergaven
Members_9HvCtPc
First Poster
Opties

Hallo Samsung, 

Ik heb via Odido een Samsung S23 besteld waar ik een Samsung watch gratis bij kreeg. na ontvangst van mijn telefoon alle gegevens ingevoerd op Samsung/promo. Dit verliep uiterst moeizaam en traag, tussen de stappen 1 t/m 3 duurde het wel 10 minuten wachttijd, met meerder keren foutmeldingen, en 3x overnieuw beginnen. Bij de vierde stap zijn we nooit gekomen, die bleef maar draaien.  Wel online de melding gehad dat ik in aanmerking kwam voor de actie. en een bevestigingsmail gehad dat ik deelnam aan de actie.  gelukkig, komt goed dus. 

Nou nee dus, nu krijg ik doodleuk een mail dat het IMEI nummer van de telefoon al eerder gebruikt is bij een promo. Dat kan dus niet, het is een fonkel nieuwe telefoon.   Nu wijzen ze de door het toegezegde smartwatch af.  Iemand een idee hoe dat op te lossen is. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
2 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Members_9HvCtPc , je kunt dan contact opnemen met Odido. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @Members_9HvCtPc, goedemorgen!

Als jouw registratie is afgewezen doordat het IMEI-nummer eerder is gebruikt, dan bestaat er een kans dat iemand voor jou het toestel heeft gekocht, heeft geregistreerd voor de promo, en vervolgens heeft geretourneerd bij de verkoper/provider. Omdat we maar één registratie per IMEI-nummer accepteren, kun je met dit toestel niet meer deelnemen. Zoals @Rohit aangeeft kun je in zo'n geval contact opnemen met Odido, zij zijn namelijk verantwoordelijk voor het uitgeven van een deelnemend toestel. 

Als het over deze promotie gaat, dan heb je tot 14 maart om de nieuwe registratie in te dienen. 

Groeten,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200