Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Lockscreen opent opties

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2023 06:43 PM)
115 Weergaven
Fré87
Journeyman
Opties
Deze vindt ik persoonlijk zeer vervelend. Als ik mijn vingerafdruk wil laten lezen op de lockscreen en de gezichtsherkenning is me voor dan trigger ik vaak de opties van het lockscreen. 
Samsung aub doe hier iets aan. Deze opties moeten niet zo beschikbaar zijn ik mijn ogen maar gewoon via het instellingen in je gsm. 

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Fré87 

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven wij ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en ontvang je ook regelmatig een nieuwe software update. Ervaar je bepaalde issues dan kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van het R&D team ontvangen dan ook een log met de informatie van jouw telefoon en aan de hand hiervan kunnen zij dit verder onderzoeken.

Wanneer dit met een update vanuit ons kan worden verholpen zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Fré87, goedemorgen.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Fré87
Journeyman
Opties
Beste Marijn, ik denk dat dat er niets mee te maken heeft. Ik ben het persoonlijk stikaan beu om al die foutrapporten te maken en te verzenden. Ik stel voor dat uw technische dienst eens een S23 Ultra vastneemt en het zelf probeert...
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Fré87 

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven wij ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en ontvang je ook regelmatig een nieuwe software update. Ervaar je bepaalde issues dan kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van het R&D team ontvangen dan ook een log met de informatie van jouw telefoon en aan de hand hiervan kunnen zij dit verder onderzoeken.

Wanneer dit met een update vanuit ons kan worden verholpen zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Groeten,

Martijn

0 Likes