Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan de Galaxy Flip 4 niet inruilen voor een S23 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2023 07:57 PM)
317 Weergaven
cheesy2023
Journeyman
Opties

Ik zit te denken aan de nieuwe s23 ultra. Tot mijn verbazing kan ik mijn zo goed als nieuwe flip 4 daar niet inruilen? Oudere modellen zijn wel in te ruilen. Als ik overige toestellen aanvink krijg ik helemaal heen inruilwaarde.. heel vreemd. Iemand een idee? Lijkt me stug dat de flip uitgesloten is van deelname?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cheesy2023, goedemorgen.

Ik heb een terugkoppeling gehad van mijn collega's en omdat de Flip ongeveer een half jaar geleden is uitgebracht en daarmee ook erg jong is doet deze niet mee met de inruilactie. Je kan uiteraard wel overwegen om deze particulier te verkopen om vervolgens alsnog de overstap te maken naar de S23 Ultra😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
cheesy2023
Journeyman
Opties
Vandaar mijn vraag hier;)
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waarom dit er niet tussen staat is mij niet bekend, het zou kunnen zijn dat dit nog moet worden toegevoegd. Ik zal het in iedergeval navragen 🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
cheesy2023
Journeyman
Opties
Dankjewel!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cheesy2023, goedemiddag.

Ik heb mijn collega's van het hoofdkantoor gevraagd of ze Flip4 kunnen toevoegen maar omdat deze zo recent is zal deze niet toegevoegd gaan worden aan het inruilaanbod.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cheesy2023, goedemorgen.

Ik heb een terugkoppeling gehad van mijn collega's en omdat de Flip ongeveer een half jaar geleden is uitgebracht en daarmee ook erg jong is doet deze niet mee met de inruilactie. Je kan uiteraard wel overwegen om deze particulier te verkopen om vervolgens alsnog de overstap te maken naar de S23 Ultra😇

Groeten,

Martijn

0 Likes