op 21-03-2023 10:24 PM - laatst bewerkt op 31-03-2023 03:32 PM door MartijnK
Zojuist bericht ontvangen dat mijn S21 Ultra die ik heb opgestuurd om in te ruilen geen € 395,- maar slechts € 76,- gaat opleveren. Toestel zonder enige beschadiging - ingeleverd conform de voorwaarden zoals vrij van wachtwoorden en werkend. Dit is dus een complete versie van oplichting door deze Belgisch firma die pas ruim 10 dagen na ontvangst hier melding van maakt.
Je kunt niet bij hun reclameren want ze hebben alleen een no reply mailadres. Ik ben dus voor ruim € 319,- opgelicht door zowel Loop/L8P maar voel me zeker ook opgelicht door Samsung die dit uitbesteedt en daarmee geen enkele verantwoording neemt voor deze oplichterstruc van de Belgen.
Galaxy S23 Ultra waardeloze inruilactie. Nooit meer via Samsung iets aanschaffen.
op 18-02-2023 03:31 PM
op 18-02-2023 05:22 PM
op 18-02-2023 05:49 PM
op 20-02-2023 11:56 AM
op 20-02-2023 02:04 PM
Hi @Members_sNECLgM, goedemiddag.
Het is natuurlij kniet fijn wanneer de inruilwaarde is gecorrigeerd. Wanneer je telefoon aankomt bij Loop zal deze ook worden gecontroleerd en ontvang je bericht over de inruilwaarde. Wat is het ordernummer van jouw bestelling? En wat het is nummer van de inruilorder? Ik zal dan bij hen navragen wat de exacte reden hiervan is en of ze hier ook een foto van hebben.
Zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje!
Groeten,
Martijn
op 01-03-2023 06:18 PM
Hallo
ik maak vandaag hetzelfde mee met dat bedrijf - mijn toestel is pas 1.5 jaar oud - heb nog nooit een kapot toestel gehad want ik betaal alles zelf en zonder contract vernieuwing - nu kreeg ik een mailtje dat mijn toestel het scherm kapot is - nadat ik hem dubbel heb ingepakt en in de hoes heb gelaten, bubbeltjes papier, doos en nog extra papier - ik ben zo over de emmer - moet nu 144 euro betalen omdat ik maar 44 voor mijn toestel terug krijg - heb samsung net gesproken - als ik de koop wil terugdraaien - ben ik een boete kwijt van het verschil dus mijn toestel koste 1349 en ik moest betalen 899 - dus ff 499 ophoesten als ik de koop ongedaan wil maken - OMG wat erg - als ik dit had geweten - mijn moeder vroeg nog, kan ik jouw toestel niet krijgen, ik zei nee mam want ik heb een ok deal gesloten met Samsung... - is er iets wat we er tegen kunnen doen!! wat schandalig op deze manier!! ook zeiden ze dat je het had moeten foto graferen heo je het had verpakt - ben 53.. geen oplichter!!
op 02-03-2023 08:51 AM
Hoi Hoi,
Iemand ook een slechte ervaring nu met de buy back - ik heb altijd mijn toestellen gekocht en goed behandeld - dus ik wilde gebruik maken van de buy back - tenslotte heeft niet iedereen geld om zomaar ff een los toestel te kopen toch - ipv je abonnement omzetten - dus heb ik hier gebruik van gemaakt omdat ik altijd mijn toestellen los koop - nou netjes gedaan - opgestuurd naar de buy back company - mijn S20 plus DUO sim was tot op de dag voor zending werkend want ik ben op vakantie geweest en heb mega veel foto's gemaakt die het allemaal bewijzen - maar ook tot de dag ervoor - nu krijg ik te horen dat mijn toestel beschadigd is of dat het scherm niet werkt - en met mijn stomme kop was ik te enthousiast over mijn nieuwe toestel dat ik het ingepakt heb en verstuurd zonder foto's te maken - ik heb de telefoon in mijn oude hoesje gelaten (echt leer en stevig) - vervolgens 3x in bubble papier verpakt - toen karton ... en nu zeggen ze dat het toestel niet werkt en ik maar ff 136 euro mag ophoesten voor een duur toestel die ik nog verkocht zou krijgen als 300+ - ik heb meteen samsung aangeschreven en ze hebben er een melding van gemaakt - nu zeiden ze wel dat ik had moeten foto graveren het toestel en de manier waarop het verpakt was - had iemand dat maar aangegeven bij de verkoop - tenzij ik iets gemist heb - ook vroeg ik of ik de koop nog ongedaan kon maken omdat ik het schandalig vindt wat mij overkomt - was het antwoord - dat kan maar U moet een boete betalen van het verschil - dus 1349 was het toestel - promotie samsung + buyback + 10% korting was 499 euro boete als ik het toestel terug stuur en de koop ongedaan maak - dus dan ben ik mijn dure toestel kwijt en hij is kapot gemaakt (niet door mij) en ik krijg een boete!!! OMG! Nu gaan ze het onderzoeken maar de dame zei al aan de telefoon, kans is klein - ik ben ronduit boos! had ik dat maar geweten - ik vind het ook schandalig van Samsung - ben geen persoon die kapotte dingen opstuurt om geld te vangen en zou toch dom zijn ook! - ben benieuwd naar de terugkoppeling die ik nog moet krijgen binnen 3 werkdagen - ......... dus weet waar je aan begint!
op 02-03-2023 10:21 AM
op 02-03-2023 12:23 PM
Hi @Bella1970, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer de inruilwaarde achteraf aangepast wordt. Wanneer het toestel bij Loop binnenkomt wordt deze gecontroleerd en op basis hiervan kan de inruilwaarde aangepast worden.
Wat is het ordernummer en wat is het nummer van de inruilorder? Ik zal mijn collega dan vragen wat zij hebben geconstateerd en of hier een foto van is.
Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 02-03-2023 01:09 PM
HI Patrick, mijn order nummer is: NL230222-55850660 - ik zou dan ook graag willen weten hoe en wat voor schade er is aan het toestel wat ik heb teruggestuurd, is dat schade van de vervoerder of defect - want heb echt foto's gemaakt tot 23 feb