Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik kom niet aanmerking voor promotie S23+

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2023 12:21 PM)
861 Weergaven
vanrino
Journeyman
Opties

Beste samsung, In april heb ik een S23+ gekocht waar ook mee geadverteerd werd door samsung dat er na aanmelding je een harman kardon luidspreker luidspreker erbij krijgt. Nu word mij ean code niet herkend en zegt een medewerker van samsung dat ik pech heb. Na talloze aankoop van samsung apparaten verwacht ik een betere service en oplossing van Samsung. Graag zie ik dat alsnog aanspraak kan doen op de harman kardon. 

Spring naar oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @vanrino, goedemorgen.

Op onze promotie pagina kan je de informatie van de betreffende promoties ook terugzien. Om in aanmerking te komen voor een promotie dien je wel te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor zijn opgesteld. Het toestel wat jij hebt besteld is helaas geen deelnemend model en hier kunnen wij ook geen uitzondering in maken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Isy-91
Explorer
Opties
Mag ik hier even op aanhaken. Ook ik heb de lime besteld en loop dus de promotie mis. Echter heb ik van te voren wel gekeken naar de voorwaarden en het model nummer staat gewoon in het lijstje van de s23+ modellen. Ik kon alleen nergens online het EAN nummer vinden van de s23+ lime om mee te controleren bij de voorwaarden. Kan jij mij vertellen waar ik die had kunnen vinden op de website? Of staat die alleen op de doos bij ontvangst. Zo ja kan je toch niet de voorwaarden controleren?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Isy-91, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je een promotie misloopt. Waar heb je jouw nieuwe telefoon aangekocht? Op onze website kan je de voorwaarden terugvinden en ook registreren om deel te nemen aan de promotie.

Heb je wel kunnen registreren? Wat is het registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Isy-91
Explorer
Opties
Beste Martijn, anders lees je m'n berichtje eventjes goed door.

Ik heb mijn telefoon gekocht op de Samsung website want het gaat om de exclusive lime kleur. ( alleen via Samsung verkrijgbaar) zoals ik in mijn bericht aangaf, heb ik de voorwaarden doorgenomen en was ik tot dit topic onder de impressie dat mijn toestel in aanmerking zou komen voor de promotie. Vooral omdat het model nummer overeen kwam met het lijstje van toestellen bij de s23+ echter kon ik nergens op de website het EAN nummer vinden van de lime variant dus dit heb ik niet kunnen controleren. Vandaar mijn vraag aan jou, hoe kan ik op de website van Samsung het dan EAN nummer vinden van de s23+ 256gb lime?

Het is ook heel onduidelijk dat bij de pdf met voorwaarden een green variant er tussen staat, maar ook een Light green. Wat bij mij juist overkwam als een indicatie voor de lime variant want online is er geen light green te bestellen.

Hoe hadden de aan kopers van een s23(+) met de kleur lime, kunnen controleren of hun en mijn toestel in aanmerking zou komen als het niet te controleren is zonder EAN code? Die ik pas krijg nu die binnen is.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Isy-91, goedemiddag.

Dankjewel voor je reactie. Het EAN nummer staat op het doosje en deze heb je inderdaad pas wanneer je het toestel ook hebt ontvangen. Om welke promotie gaat het precies? De promotie voor de Harmon Kardon luidspreker is wel voorbij echter kan je je hiervoor nog steeds registreren 😇 https://bit.ly/3ZwUwyA

Groeten,

Martijn

0 Likes
Isy-91
Explorer
Opties
Het gaat ook om de promotie van de speaker. Daarom reageer ik ook op dit topic wat daar over gaat geloof ik. Jij zegt echter eerder in dit topic dat de kleur lime buiten de voorwaarden valt. Ik betoog in mijn bericht dat het onmogelijk was die voorwaarden te controleren omdat je het EAN nummer pas kan zien (waarmee je kan controleren aan de hand van voorwaarden) als je het toestel in bezit heb. Waarna je er pas achter komt dat je dus niet aan de voorwaarden voldoet. Dit is dan toch aardig misleidend!

Edit:

Bijgevoegd is een screenshot van de pdf en een deel van mijn leveringsbon om aan te tonen waarom het verwarrend is. Ik heb voor ik het toestel bestelde de pdf met voorwaarden gelezen. Daarbij zag ik dat de Galaxy s23+ 256gb light green (zoals geel gemarkeerd in de screenshot) voldeed aan de voorwaarden. Maar nu bij levering blijkt alles te kloppen. De kleur op levering bon word ook ligt green genoemd. Alleen de EAN code komt niet overeen met wat in de voorwaarden staat. Maar dit had ik toch nooit kunnen weten? Daar de EAN code niet op internet vooraf bekend is.

Ik vermoed dat de Nederlandse online Samsung winkel een model heeft geleverd met een buitenlandse EAN code. Maar hier kan ik als consument toch niks aan doen? Ik heb geen inzicht in de voorraad waaruit Samsung online winkel gaat leveren, dus hoe kan ik dan controleren welke EAN ik krijg? 20230523_175657_1000055208_1684857486.jpgScreenshot_20230523_175606_Adobe Acrobat.jpg
0 Likes
Isy-91
Explorer
Opties
0 Likes
vos70
Explorer
Opties
Ik voldoet aan alle voorwaarden maar ook geen bevestiging voor de promotie. Ben er al vanaf 29 april mee bezig, wordt van kastje naar de muur gestuurd door Samsung 😡
0 Likes
Isy-91
Explorer
Opties
MartijnK is ook nog steeds afwezig na m'n posts
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Isy-91, goedemiddag.

Ik heb hier helaas nog geen terugkoppeling in en heb mijn collega's een reminder gestuurd. Zodra ik hier een terugkoppeling op stuur ik je ook een berichtje, ik wil je dan ook vragen dit rustig af te wachten 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes