Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's camera niet scherp.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2023 07:38 PM)
4045 Weergaven
cedricds
Apprentice
Opties
Ik ben net eigenaar geworden van een samsung s23+. Helaas ben ik heeeelemaal niet tevreden met de camera prestaties. Mij lijken ze helemaal niet duidelijk en bepaalde plaatsen onscherp! Ik vergelijking met mn vrouw haar s22ultra is de s23+ waardeloos.
Ook heb ik het probleem, als de s23+ in 3:4 50mp staat dat de foto er opzich goed lijkt uit te zien, maar na een aantal seconden in de galerij volledig bewerkt is qua kleuren etc. Graag dringend hulp hieromtrent want op deze manier ben ik de s23+ liever arm dan rijk. Groeten Cédric
5 Antwoorden
ChickenDiner
First Poster
Opties
Haal dan een s22 ultra, probleem opgelost en geld bespaard.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cedricds, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! De camera op de S22 Ultra is wat uitgebreider in vergelijking met de S23+. Uiteraard kan je ook met de S23+ heel erg mooie foto's maken. Je heb hierbij ook de keuze uit verschillende standen en hulpmiddelen voor het maken van een foto . Is jouw telefoon verder up-2-date? Staat de optie Autofocus traceren ook ingeschakeld? En hoe zijn de foto's in de Pro-stand van de camera-app? 

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Camera-test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Je kunt scène optimalisatie uitzetten of je camera app resetten in de camera instellingen. Als het dan nog niet deftig werkt, foutrapport via de Samsung Members app en hopen op een oplossing.

Screenshot_20230512_203611_Camera.jpg

Foutrapporten best in het Engels, vertaling werkt niet deftig. 

0 Likes
cedricds
Apprentice
Opties
Reeds allemaal gedaan zonder echt succes in mijn opinie. Inderdaad hopen op een goede update voor de camera, deze laat nu echt wel steken vallen... 😅
0 Likes
cedricds
Apprentice
Opties
Alle resultaten zijn goed. Helaas nog steeds de gebrekkige camera. Alsook ben ik zeer teleurgesteld met fotos op donkere plaatsen. Ik leef op hoop voor een degelijke update! Grt
0 Likes