Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Earbuds 2 pro actie

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2023 01:31 PM)
281 Weergaven
Darryl28
Apprentice
Opties
Hallo, 

Gezien ik geen enkele reactie krijg via whatsapp, messenger of twitter, dan maar via hier proberen. 

Ik heb de S23 ultra besteld tijdens de actie van €200 cashback en gratis earbuds 2 pro (op de valreep van 2 juli). Echter kon ik me alleen registreren voor de cashback actie, maar zie ik nergens iets terug over de earbuds. 

Waar moet ik daarvoor zijn? Want ik zie geen link of iets op de website. Kan hiervan een link gedeeld worden?

Hopelijk dat ik vanuit hier wel reactie kan krijgen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Darryl28
Apprentice
Opties
Hi Martijn!

Ik heb uiteindelijk telefonisch contact gekregen met samsung en hun legde uit dat de buds actie via t-mobile zelf liep (terwijl hun mij naar jullie stuurde). Kreeg al te horen dat het veel gebeurde, maar uiteindelijk hebben ze me er al mee geholpen en zijn de buds inmiddels aangevraagd en goedgekeurd 🥳

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je misschien een registratienummer en of ordernummer wat je kunt posten?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Darryl28
Apprentice
Opties
Hallo, bedoel je van de telefoon zelf? Want ik weet dat er een link was waarbij je alle gegevens moest invullen die op de doos staan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Darryl25, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Waar en wanneer heb je jouw telefoon aangekocht? Ik zie op onze promotie site ook verder geen actie terug met naast de cashback ook gratis Galaxy Buds. Wel hebben wij in onze eigen webshop een vergelijkbare actie gehad. De Buds en de cashback worden dan ook automatisch toegevoegd aan je winkelwagen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Darryl28
Apprentice
Opties
Hi Martijn!

Ik heb uiteindelijk telefonisch contact gekregen met samsung en hun legde uit dat de buds actie via t-mobile zelf liep (terwijl hun mij naar jullie stuurde). Kreeg al te horen dat het veel gebeurde, maar uiteindelijk hebben ze me er al mee geholpen en zijn de buds inmiddels aangevraagd en goedgekeurd 🥳